Another Side
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom op AnotherSide Highschool voor Anime!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Dokkersdam

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

Dokkersdam Empty
BerichtOnderwerp: Dokkersdam   Dokkersdam Emptywo jul 23, 2008 8:47 pm

Voorwoordje:
Ik dacht eens bij mezelf: laat ik het eens anders aanpakken. Dit is dus mijn rpg, waar ik om de zoveel tijd iets toevoeg. Het is heel simpel om in de rpg te komen, hoewel ik, zelf, je karakter versier met trekjes, aandoenlijk-heden en misselijkmakend-heden. Je geeft gewoon aan dat je wilt voorkomen in Dokkersdam, en ik schrijf je erin. Ik geef je wel de mogelijkheid te bepalen of je bij de slechteriken, de superhelden of de figuranten wilt horen. Ik stel het dus op prijs dat niet iedereen een schurk wordt of een superheld.

Karakters:
De karakters staan op chronologische volgorde aangegeven. Rood staat voor een slechterik en groen voor een superheld.

Crumblis? (Lisette)
Indigo (Celine)

Bubblerune (Angel)

De Clown
De Mime

???

Dokkersdam
Hoofdstuk 1: Het begin
'Laat het spel beginnen,' klonk over de hele stad vanuit de hoge kerktoren. De inwoners die buiten stonden, keken op naar de grote gouden bel, die zichzelf nog geen uur geleden liet horen. Het eerste wat vrijwel iedereen dacht was dat er een grap werd uitgehaald. Bovenin de kerktoren stonden namelijk een clown en een mimespeler. De mimespeler stond verlegen achter de clown, die met een grote lach het volk toelachte. 'Geniet er maar van,' gilde de clown, 'zolang het nog kan.' De clown keek achter zich en gaf een brede lach tegen de mimespeler. 'Fuck, ik moet aan mijn rijm werken,' zei ze terwijl ze haar handen boven haar hoofd liet zweven. 'Ik,' ze werd onderbroken door een staande ovatie. De klappende inwoners lachten en wezen naar de kermisklanten. De clown die net nog uitbundig lachte, deed zijn handen omlaag en keek serieus. 'Mime,' fluisterde ze, 'begin.' De mimespeler maakte rare bewegingen in de achtergrond, terwijl de clown sprak. 'Ik zie dat jullie ervan hebben genoten. Mij zomaar onderbreken!' Ze pakte een duif die op de bel zat. 'Jullie zijn net zoals deze duif, stuk voor stuk!' De tegenspartelende duif koerde terwijl hij vast gehouden werd. 'Allemaal! Als jullie bang worden, lopen jullie weg, net zoals deze duif die er bij het geringste geluid ervan door fladdert. En gebruik maken van zijn snavel, zijn vleugels en zijn poten? Hij denkt er niet aan! Hij krijgt toch al het voedsel voorgekauwd van de mensen, van jullie! En waarom naar het zuiden vliegen als het hier toch al zo fucking warm is?' Ze wierp snel een blik achter zich, naar de mimespeler, die nog steeds bezig was met haar rare bewegingen. 'Jullie lijken echt veel op deze duif, want jullie staat hetzelfde te wachten.' Haar lach kwam weer langzaam terug, terwijl ze zijn vrije hand op de nek van de duif legde. Alsof iedereen wist wat er ieder moment kon gebeuren gingen de monden van de inwoners open of sloten ze de ogen. Krak. Terwijl dit geluid door het dorp galmde werd er zo nu en dan een korte gil hoorbaar.
'Neee!' De mime stopte met haar rare dansje en keek het meisje aan dat zojuist gilde. Een puber stond achter een raam met grote ogen. Ze kneep stevig in het houten raamkozijn met haar beide handen. 'Clown,' zei de Mime terwijl ze haar nek knakte, 'daar.' Ze wees naar het meisje dat nu bibberde van de angst, maar tegelijkertijd het gevoel had dat ze vastgenageld zat aan de grond. De clown lachte en zei: 'Wat een goed idee, Mime.' De clown kneep haar ogen een beetje dicht, deed een stapje achteruit en hield de dode duif boven zich. Ze wierp de vogel naar het meisje, die nu moeilijk ademde. De vogel viel op het meisje, waardoor ze huilend naar achter viel.

Samenvatting:
Wanneer het verhaal lang wordt, wordt deze in werking gezet.


Laatst aangepast door Crumblis? op za jul 26, 2008 4:18 pm; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Dokkersdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dokkersdam   Dokkersdam Emptydo jul 24, 2008 8:35 pm

Ohh cooll!!
Ik wil wel een slechterik zijn >: ]
-Delete dit bericht maar als jje het hebt behandeld-
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

Dokkersdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dokkersdam   Dokkersdam Emptyvr jul 25, 2008 6:07 pm

Indigo schreef:
Ohh cooll!!
Ik wil wel een slechterik zijn >: ]
-Delete dit bericht maar als jje het hebt behandeld-
Nee Smile! Hij blijft hier lekker staan, want ik vind reacties leuk cheers.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Dokkersdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dokkersdam   Dokkersdam Emptyvr jul 25, 2008 6:09 pm

Ben ik een Mime speler? xDD
DAS GEWELDIG! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Gast
Gast




Dokkersdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dokkersdam   Dokkersdam Emptyvr jul 25, 2008 6:17 pm

Ik ben bang voor jokers, clowns en mime spelers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

Dokkersdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dokkersdam   Dokkersdam Emptyvr jul 25, 2008 6:23 pm

Oeh, dat ga ik in jouw karakter verwerken Smile!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
Gesponsorde inhoud





Dokkersdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dokkersdam   Dokkersdam Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dokkersdam
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Another Side :: Overig :: Volledige RPG-
Ga naar: