Another Side
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom op AnotherSide Highschool voor Anime!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Debat Club

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

De Debat Club Empty
BerichtOnderwerp: De Debat Club   De Debat Club Emptyma jul 21, 2008 1:47 pm

Zo vaak mogelijk wordt hier een zin geplaats waar dan over wordt gedebateerd door de leden.

Hoofd van de club:
-
Leden:
-Crum Hood
- Indigo
-


Stelling van deze dag:
Citaat :
De doodstraf mag

Vorige stelling:
Citaat :
Roken is voor sukkels.


Laatst aangepast door Indigo op di jul 22, 2008 1:38 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

De Debat Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Debat Club   De Debat Club Emptyma jul 21, 2008 1:52 pm

Ik ben het met die stelling eens. De kans op aandoeningen en een eerdere dood zijn namelijk als je (mee)rookt sterk aanwezig en het is irritant voor de mensen om je heen. Jij moet dan namelijk in een gezelschap steeds naar buiten of het gezelschap krijgt de rook in het gezicht. Ook moeten die mensen dan naar je gele tanden staren en een gesprek aanhoren van iemand die uit zijn mond stinkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

De Debat Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Debat Club   De Debat Club Emptyma jul 21, 2008 1:59 pm

Ik ben het ook met de stelling eens. Maar omdat het anders niet echt debateren is, zal ik wel doen als of ik het niet eens ben met de stelling.. xD

Mensen die roken zijn gewoon normale mensen, ze zijn niet anders dan andere, alleen hebben ze een verslaving! Dat ze er van gaan stinken en gele tanden enzo krijgen, is alleen maar een bijwerking, het zegt helemaal niets over hun persoonlijkheid, want die zal niet veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

De Debat Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Debat Club   De Debat Club Emptyma jul 21, 2008 2:02 pm

Indigo schreef:
Ik ben het ook met de stelling eens. Maar omdat het anders niet echt debateren is, zal ik wel doen als of ik het niet eens ben met de stelling.. xD

Mensen die roken zijn gewoon normale mensen, ze zijn niet anders dan andere, alleen hebben ze een verslaving! Dat ze er van gaan stinken en gele tanden enzo krijgen, is alleen maar een bijwerking, het zegt helemaal niets over hun persoonlijkheid, want die zal niet veranderen.

Maar hun persoonlijkheid kan wel veranderen dankzij hun rookgedrag. Door een verslaving kun je schulden krijgen, door schulden kun je jouw huis verliezen, waardoor je een harteloze idioot wordt. En wat voor persoonlijkheid heb je als je weet dat je naasten last hebben van jouw gerook en niet naar een afkickkliniek gaat?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

De Debat Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Debat Club   De Debat Club Emptyma jul 21, 2008 2:10 pm

Er zijn genoeg mensen die geen schulden er door krijgen.
Mensen die dat wel krijgen, kunnen eigenlijk niets meer aan hun rookgedrag doen, ze zijn nou eensmaal verslaafd.
Naar een afkickclinic gaan als je alleen maar rookt?? Er zijn niet echt veel mensen die dat doen, de meeste denken het zelf wel te kunnen afhandelen, niet dat dat lukt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

De Debat Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Debat Club   De Debat Club Emptyma jul 21, 2008 7:53 pm

Ja, die mensen nemen aan dat ze er niets tegen kunnen doen, omdat ze het zo prettig vinden. Een roker vindt roken prettiger dan een achtbaanrit, prettiger dan zijn kinderen, dat blijkt wel uit zijn gedrag. Als een rokers kind iets behaalt heeft, viert de roker dat door een peuk aan te steken. En dat klopt, de rokers denken zelf dat ze zelf wel af kunnen kicken, maar een lichaam kickt op verslaafdheid, dus tenzij je een sterke wil hebt, kun je niet zelf afkicken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

De Debat Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Debat Club   De Debat Club Emptyma jul 21, 2008 8:46 pm

JE HEBT HELEMAAL GELIJK xDD

Ik ben het met de stelling eens en kan niet doen als of ik dat niet ben. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

De Debat Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Debat Club   De Debat Club Emptyma jul 21, 2008 8:47 pm

Niet waar, ik ben gewoon heel overtuigend!

Edit: Tenminste, zo kom ik over XD.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
Gast
Gast




De Debat Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Debat Club   De Debat Club Emptyma jul 21, 2008 9:58 pm

Oeps, ik ben geen eens lid xDD


Laatst aangepast door Bubblerune op di jul 22, 2008 3:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

De Debat Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Debat Club   De Debat Club Emptydi jul 22, 2008 1:37 pm

Stelling van deze dag:
Citaat :
De doodstraf mag

De doodstraf mag? Ik ben het ermee oneens. Het zou logisch klinken dat iemannd die veel moorden pleegd, zelf ook dood zou moeten, maar dan ou het dus betekenen dat je die persoon geen kans zou geven, en stel je voor: Dat die persoon onschuldig blijkt te zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

De Debat Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Debat Club   De Debat Club Emptydi jul 22, 2008 1:55 pm

Ik ben het oneens met deze stelling. Als je zeker weet dat iemand (een) moord(en) gepleegd heeft, dan is de dood een pretje voor die persoon. Ten eerste omdat het een erkenning is voor diegene. Hij heeft kennelijk iemand vermoord en dat heeft mensen zwaar getroffen in het hart. Zo zwaar dat hij op de stoel moet of een vloeistof toegediend krijgt. De doodstraf is in dat geval een soort diploma. Ten tweede is de dood niets in vergelijking met een jarenlange celstraf. Persoonlijk ben ik liever in een klap dood dan dat ik mijn hele leven in mijn eentje in een cel moet vertoeven. En dan is de kans op het doden van onschuldigen ook een stuk minder, lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
Gesponsorde inhoud





De Debat Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Debat Club   De Debat Club Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Debat Club
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Teken Club
» Muziek Club
» De Film Club

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Another Side :: De rest van de School :: SchoolClubs-
Ga naar: