Another Side
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom op AnotherSide Highschool voor Anime!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Dream In Dust [Bubbol en Indigo]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Empty
BerichtOnderwerp: Dream In Dust [Bubbol en Indigo]   Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Emptyzo jul 20, 2008 8:16 pm

1.En ik vliiiiiiiiieeeeeeeeg.
En val neer.
Celio beweegt haar armen als wieken om haar romp heen. Ze hebben een tussen uur en het is mooi weer, dus Angel en zij zijn buiten in het grasperk gaan zitten. “Ah, ik voel me stoned..” zegt Celio en ze laat zich met een klap achter over vallen, zo in het lange, groene gras. In haar hoofd hoort ze de stem van Daisuke. Opeens denkt ze weer aan die kus die hij haar had gegeven. Drie seconde genieten en toen had ze hem weggeduwd. Ze had er nog niet echt over nagedacht. Celio draait zich op haar zij, met haar rug naar Angel toe en ze kropt zich op. Angel loopt om Celi om en vraagt: “Cleo! Is er iets?” Geschrokken kijkt Celio op en zegt snel “Nee, hoezo denk je dat?”
“Je kropt je op.”
”Oh, haha.”
Celine komt over eind en Angel duwt haar weer terug. “Stil eens..” Celine komt weer over eind en hoort stemmen. “Daisuke..” fluistert ze zacht. Niet zacht genoeg voor Angel. Celio word weer weggeduwd en Angel zegt: “Heb jij iets met Daisuke??” “Nope.” Door het hekketje van het perkje komen Daisuke en Sasuke aan lopen. Angel had Sasuke’s stem niet gehoord en ze kijkt weg. Terwijl haar gezicht een blos krijgt. “chips, Sasuke..” Celine ze kijkt naar de jongens. Daisuke kijkt ook naar haar. Tegelijker tijd kijken ze weg, en uit haar ooghoek ziet ze dat Daisuke ook een beetje rood is geworden. Celine gaat weer liggen en uit haar tas valt een briefje met Daisuke’s naam erop. Angel pakt het. “Een brief voor Dai! Ik breng het wel voor je!” ”Nee! Niet doen!” Maar voor Celio Angel kan tegen houden is ze al opgestaan en staat ze voor Daisuke.
”Daisuke, deze brief is van Cleo, voor jou, zie je? Jou naam staat erop!”
Daisuke wordt rood en pakt de brief aan: “Bedankt.”
Vrolijk loopt Angel terug naar Celine die met een grafsmoel naar haar kijkt. "Angel. heb je die brief toevallig gelezen?" Angel schud haar hoofd, nee hoezo? "Er stond op: Damn you.. hij was niet bedoeld voor Dai.. ik was gewoon aan het tekenen." Angel word rood. chips, had zij weer. Ze kijkt om en ziet hoef Daisuke de brief in vieren scheurt. Hij staat op en gooit de snippers in het rond. "Trut die je bent, Celo! Waar slaat dit op miss ego?! Man, laat me toch met rust!" Sasuke staat nu ook op en loopt achter zijn mattie aan. Celine krimpt in elkaar. "Damn you." zegt ze en ze loopt weg. Een traan vloeit over haar wang, maar haar lange pony hangt voor haar ogen wat hem onzichtbaar maakt. Ze rent voorbij Daisuke terwijl Sasuke druk vraagt wat er op die brief stond. Daisuke zegt niets en loopt strak vooruit. Opeens loopt Angel naast Daisuke. "Heeii, Niwa.." Daisuke kijkt niet opzij en Angel geeft hem een duwtje. "Wat wil je nou, Angel?!" Hij staat stil en schreeuwt tegen haar. "Jij weet vast wel beter ui hoofd, waarom schreef Celio dat briefje aan mij!?" Angel word rood. "Het was niet een brief aan jou... hij viel uit haar tas.. en jou naam stond erop, dus ik dacht dat hij voor jou was... Hier, kijk hier naar.." Angel gaf een stukje aan elkaar geplakte papiertjes het was een deel van de brief, de voorkant. Er stond: "Daisuke" op, met een heleboel hartjes. Daisuke slikte, hij had niet naar de voorkant gekeken. "Jij hebt ze er de net bij gezet zeker?" en hij stopt het papiertje in zijn broek zak. "Nee, Celio zelf." Daisuke slikt opnieuw en rent opeens weg. Sasuke en Angel blijven achter. "heeii.." zegt Angel verlegen. Maar Sasuke loopt snel weg. Angel bijtop haar lip. Dat had ze niet zien aan komen. Stomme Sasuke ook, ze kan heus wel zonder hem verder leven.
Daisuke rent door de school. Hij zoekt Celio. Damn, waar is zij?! "Tring..." Ahh, de bel. Daisuke zou Celio nog wel zien in de klas.
Inderdaad. Celio zag met hooft in haar armen op tafel, en ze maakte schokkende bewegingen. Angel kwam binnen en voelde zich wel een beetje schuldig toen ze het zag. Ino ging naast haar op haar plaats zitten, en tegen over Ino Shikamaru. Ze probeerde Celio te troosten, maar wisten geen van beiden wat er nou eigenlijk loos was."Celio, wat is er nou??" drong Ino aan, maar Celo maakte geen kik. Daisuke ging zonder iets te zeggen tegen over Celo zitten en het gesnik stopte. En Celio kwam overeind en ging gelijk aan haar werk. Shikamaru en Ino keken raar toe. Daisuke probeerde in Celo's schrift te kijken, hij had het idee dat hij tekentjes zag. Het was zo, tientallen hartjes met zijn naam er tussen geschreven. Celo merkte dat er iemand keek en ze keek op. Met haar grote blauwe heldere ogen keek ze nu midden in het gezicht van Daisuke. Die nogal geďnteresseerd keek naar Celo`s tekening. Celine zinkt weg in zijn gezicht. Gelukkig merkt Daisuke nog niets, dan kan ze lekker blijven kijken. Zo stom dat hij nu boos op haar is... Daisuke kijkt naar Celio, terwijl ze naar hem staart. "Is er iets Asaku...?" Celo kijkt op. Snel pakt ze haar schrift en loopt ze naar Angel toe. Ze vraagt iets en pakt een stoel die ze naast Angel's tafel zet. Die komt niet meer terug voorlopig. Denkt Daisuke. Hij baalt best dat hij tegen haar heeft geschreeuwd. Opeens zit Celio weer tegen over Daisuke. Ze zegt niets. Daisuke gooit een briefje /papiertje naar Celo toe en ze kijkt hem aan. "Wil je dat ik het voor je weggooi? Doe het zelf maar." En Celine gooit het papiertje terug. De bel gaat en Celine is als eerste het lokaal uit. Ze loopt naar de stilte ruimte. Die zit boven de aula, zo kun je over een muurtje van ongeveer een meter hoog naar beneden kijken. Celo kijkt naar beneden. Ze ziet Angel en Daisuke zoekend rond kijken. Angel kijkt om hoog en wijst naar Celine. "shit" Celo kijkt weg. Ze begint maar alvast aan haar huiswerk. Ze had het niet gemaakt. Ja hoor. Daar kwamen Daisuke en Angel aan lopen. Gelijk richting Celio. "Celi!" Celo pakte haar spullen op en liep gelijk weg. Ze stond bij het bruggetje toen ze een warme hand op haar schouder voelde. Een warm gevoel verspreide zich binnen in Celine en ze voelde zich heel even heel raar. Daisuke`s stem herhaalde zich: "Celi... het was jou briefje niet... toch?" Sakura kwam aan rennen. Ze botste tegen Celine op als of ze dronken was en ze viel om. Celio struikelde over het muurtje heen, zo naar beneden. Uit reflex kwam ging Daisuke haar achteraan en hij reikte zijn hand naar Celio die dus nu aan zijn hand half naar beneden ging. De aula was een hoge ruimte dus Celo moest nog zeker vier meter naar beneden vallen. Een beetje angst ging door Celio heen, maar Daisuke had haar vast. Onder haar zag ze een grote groep van mensen vormen die allemaal wouden weten wat er gebeurde. Van nerds die je nooit zag, tot en met de schoolkrant fotograaf, steeds meer mensen kwamen er kijken. Daisuke`s hand werd klam, en Celine gleed steeds verder weg. Ze slikte, terwijl ze alleen nog Daisuke's vingers vast had. "Dai.." fluisterde Celine. Ze was te bang om het te roepen, omdat ze niet te veel wou bewegen, dat zou haar alleen nog maar zwaarder maken. Met moeite trok Daisuke Celo op. Eindelijk was ze op het muurtje en ze was nu veilig. Een hele groep meiden besprong Daisuke toen ze zagen wat hij had gedaan. Celine stond er totaal buiten. Ze werd weggeduwd door allerlei meiden die op een of andere creatieve manier bij Daisuke probeerde te komen. Angel ging naar Celine. "Kom op, voor hun had hij het niet gedaan...!"
De volgende dag werd gelijk toen ze op school kwamen een schoolkrant in Celo's handen gedrukt. Een grote foto van Daisuke omarmd door een meisje dat Celine herkende uit de 3e klas stond op de voor pagina. Zij en Angel gingen bij het groepje meiden staan waar ook dat meisje van de voor pagina bij stond. "Duh..! Denk je dat ik hém leuk vind?! Hij is gewoon schattig, en populair! Ik ga liever voor de nog ietsjes populairdere Sasuke!" grijnsde het meisje. "Wedden, dat als ik hem nu kus, hij volledig voor mij valt." Alle meiden keken haar met bewondering aan. Niemand deed iets behalve Celo. Ze stapte naar voren en zei: "Oké, ik wed met je." Met een emotieloos gezicht [typisch Celine] hield ze haar hand op, en een beetje verbaasd schudde het meisje de hand. "Morgen, heb ik met Niwa Daisuke.!" Oh chips, daar op had Celo niet gerekend, ze had alleen maar gedacht aan de kus die ze hem zou geven. Dat zou ze niet durven..!
Celo en Angel liepen de klas binnen. "Echt dom hoor, wat je hebt gedaan..!" zei Angel nog een keer en ze liep naar haar plaats waar meisje-met-het-blinkend-voorhoofd al op haar stond te wachten. Celo sloeg haar agenda open en keek om zich heen. Waar was híj? Open liet ze haar agenda liggen en ze pakte een nieuw potlood uit de voorraad. Toen ze terug kwam was haar agenda weg. Even als Angel en ze was nu alleen met Sakura in het lokaal. "Waar is me agenda?!" De bel ging en Angel kwam terug. Haar agenda lag opeens ook weer op Celo`s tafel.
Celine had zich voorgenomen voor deze dag Niwa totaal te negeren. Hij had haar echt gekwetst gister, dus waarom zou ze tegen hem praten?! Ze begroette Shikamaru en Ino toen ze gingen zitten, maar bij Dai bleef ze stil. "Asaku... kan ik je spreken... in de grote pauze?" vroeg hij, oké, daar had Celio niet opgerekend en ze knikte schaapachtig. "hum."
De lessen vlogen voor bij en Celio liep naar boven in de grote pauze. Daisuke kwam daar ook heen. "Hey, het spijt me van gister..." "Waarom spijt het je? Ik leef toch nog?" "Ik bedoel, met al die meiden enzo..." "Oh, hoezo? Ik heb toch niets met je? Waarom zou het je spijten?" "Om dit.." Daisuke hield een papiertje omhoog. 16 Maart. Het was een papiertje uit Celo's agenda. Duidelijk. In mooie sierlijke letters stond erop "Daisuke <3 Lovvv yahh" "Ah! Geef terug!" Riep Celo nogal geshockeerd. Ze liep rood aan. "Ik voel niet iets voor je..! Niwa! Denk niet zo maar iets..." Daisuke pakte Celine vast en hij duwde haar tegen zich aan. "Als je niet iets voelt... wat voel je dan wel?" Een traan liep over Celine's wang, ze durfde niet meer verder. "Ik weet het niet...." en ze sloeg haar armen om Daisuke heen, hij was toch al zo dichtbij en ze wou niets anders. Ze keek op, recht in Daisuke's grote ogen. Ze maakte hem zo schattig..! Celine sloot haar ogen en Daisuke begreep wat ze wou. Hij boog zich naar haar toe en kuste haar zachtjes op haar lippen.
"Ik denk heel veel..." fluisterde Celine en ze omhelsde Dai.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dream In Dust [Bubbol en Indigo]   Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Emptyzo jul 20, 2008 8:17 pm

2. En ik stroooooooooooommmmmm.
Tegen de stroming in.
Angel keek naar het groepje van Celo. Ze vermoedde dat er iets was tussen Daisuke en haar, want ze praatte weer met hem. Sakura ging tegen over Angel zitten, met Sasuke naast haar. Kiba ging naast Angel zitten en richten zich gelijk op zijn huiswerk. "Angel, kun je me helpen met dit abracadabrische verband?" Angel knikte en hielp Kiba vriendelijk. Ze keek op toen ze allemaal geklef hoorde, en dacht dat het Shikamaru en Ino waren. Recht voor haar neus was Sakura bezig Sasuke af te lebberen. "Iell.." Angel snapte wel dat het kinderachtig was om zoiets bij een kus te zeggen, maar dit zag er echt vies uit. Kiba lachte: "Sinds waneer hebben jullie iets met elkaar??" Sasuke trok zich gelijk terug en Sakura volgde hem waarbij ze te ver met haar volle gewicht naar voorleunde dat haar hele vet massa en voorhoofd naar voor vielen, zo over Sasuke heen, die zeker zou worden geplet, als er niet even snel iemand een takel wagen voor Sakura zou halen. "Sasu!" riep Angel en ze wou haar hand uit strijken voor hulp, maar het was niet meer nodig. Met een duw duwde Sasuke Sakura van zich af en als of er niet gebeurt was begon hij aan z'n werk. Sakura daar in tegen vertelde in geuren en kleuren dat ze al weer twee weken verkering met Sasuke had, en dat hij het zelf had gevraagd. Angel's bloed begon te koken.
In de pauze liep Angel naar Ino toe en ze vertelde het nieuws. "Ze hebben wat!" zei ze boos en Angel gooide haar schrift op de grond. De bladzijdes waaide met de wind mee en er waren er een paar bij die de val niet over leefde. Papier vloog weg en Angel had niet eens zin om ze achter na te gaan. Celio kwam aan lopen. "EN waarom ben jij zo laat?" vroeg Angel een beetje gedeprimeerd, "ik heb ook een leven.." antwoordde Celo die een lolly uit haar tas pakte. "Oh, is dat nieuw of zo..?" Vroeg Ino grijnzend. "Ja,..-" en Celo draaide zich om en ze rende weer weg. "Wat heeft die dan?" Vroeg Ino toekijkend.
De week ging snel voorbij. Nog maar één week tot de grote zomer vakantie. Daarna zouden ze in de appartementen van de school gaan trekken. Dat moest als je in de derde of hoger zat. Dan kon je wel voor je zelf zorgen. Het appartement stond een kilometer of één van de school vandaan, dus ze konden het makkelijk lopen. Vandaag zouden ze er inlichtingen over krijgen.
"Jullie weten allemaal waar dit over gaat? Neem ik aan?" Een lange man in een roze pak stond voor de klas. "Ik ben directeur van het W n y Complex, of te wel de appartementen die jullie gaan vervuilen vanaf volgend jaar." Schijnbaar was het een grap die hij zelf nogal grappig vond want hij was de enige die lachte. "Hier heb ik de blaadjes met erop staan bij wie jullie op kamers komen. Er zijn zo'n twintig gangen met in elke gang 3 kamers, een keuken, een badkamer en een kamer met een computer ter beschikking." Geroezemoes ging door de klas heen. Risa stak haar vinger op: "Meneer, mag je zelf aangeven bij wie je in de gang of op een kamer wilt?" De man keek Risa raar aan: "Nee, ik heb ze hier al." "Kom op. Lees op!" Riep Shikamaru en hij gooide zijn boek van zijn tafel af. "Oké, oké," de man werd zenuwachtig van de sfeer en begon maar snel:
"Begane grond: Gang 1: Kamer 1: Harada Riku en Harada Risa, ...
Gang 2:...
Eerste verdieping:.." Zo ging hij nog even door. Celo lette niet op, ze lag met haar hoofd op haar tafel en was alleen maar aan het spelen met de vingers van Daisuke. "Gang 5, derde verdieping: Kamer 1: Yamanaka Ino en Nara Shikamaru... Humm.. hier zit een fout geloof ik.. een jongen en een meisje op één kamer... er zal nog naar worden gekeken. Kamer 2: Tanjiru Angel en Asaku Celio. Verdieping drie, kamer 3: ..." Op dat moment wouden Angel en Celo precies het zelfde: Daisuke en Sasuke naast hun op de kamer. Het zou toch niet gebeuren, dat wiste ze al. "Niwa Daisuke en Uchiha Sasuke." Celine en Angel keken elkaar aan. Aan haar gezicht zag Celo dat Angel er blij mee was. "Zo, de andere hebben een kamer in de ring om het complex, dat zijn: ..." zei de man.
Na school rende Angel naar huis. Ze had een afspraak gemaakt met haar mams dat ze nog naar de kapper ging met haar oma. Toen ze thuis kwam was haar oma er al en ze konden gelijk vertrekken. Onderweg voelde Angel zich raar in haar maag. Als of ze niet verder moest gaan. Angel trok voor haar oma de kapperszaak deur open en ze liepen naar binnen. Haar oma kon gelijk worden geholpen en Angz keek rond. Een jongen die ze herkende zat met nat, donker naar voor gestreken haar in een stoel, en een té groot kappers schort aan. Sakura stond naast hem. Haar hart ging tekeer. Ze herkende de jongen! Het was Sasuke..! Angel keek hoe zijn haar werd geföhnd, en het nu in zijn model was. De spike's die Sas achter op z'n hoofd had waren allemaal weg, en hij had niet echt veel haar meer over, alleen zijn pony was nog lang. Angel schrok. Zijn haar was echt verpest..! Met een valse grijns op haar gezicht lachte Sakura naar Angel die het snel opving. "Rot mens.." fluisterde Angel zacht en nonchalant ging Sakura met haar handen door het nieuwe haar van Sasuke. Ze rekende af en liepen weg. Toen Sasuke Angel zag keek hij gouw weg, hij leek niet super gelukkig... Na dat de deur dicht was gegaan, zag ze Sakura alleen naar rechts lopen, en Sasuke stak iets verder over. Angel dacht na. Zou ze er achter aan gaan? Angels oma lachte naar haar. "Toe dan, meisje!" vreemd keek Angel haar oma aan en knikte toen. "Dank u wel!" Sne zette ze een sprintje en ze rende de kapperszaak uit, de drukke straat over, daar naar de plaats waar Sasuke heen was geslenterd. Ja hoor, daar was hij al. "Uchiha-Kun..!" riep Angel terwijl ze naar hem toe rende. "Ik... ik wil met je praten..!" Sasuke keek donker naar Angel. "Tanjiru... waarom volgde je me?" "Omdat ik met je wil praten.." Angel voelt zich zenuwachtig. Zou ze hem vertellen wat ze voor hem voelt? Was Celio er maar. Die kon alles ook zo leuk verpesten, net als zij. "Wat is er?" Angel slikte. "Jij.. en ik..." Angel werd rood, "jij en ik.. uhmm.." Sasuke fronste: "Wat jij en ik?" "Wij... samen.. hou jij eigenlijk wel van Sakura? Nee toch?" Angel was er zo zeker van dat het er gelijk uit was. Sasuke werd nu ook een beetje rood: "Man, laat me met rust! Ik heb jou hulp niet nodig, en al helemaal geen relatie met jou... Wat denk je wel niet? Bemoei je met je eigen zaken.." Sasuke draaide zich om en liep weg. Sprakeloos bleef Angel achter, hij hield dus toch van Sakura?
De laatste schooldag verliep vlot. Angel en Sasuke hadden ruzie, maar gelukkig zouden ze elkaar niet zien deze vakantie, maar daarna zouden ze met elkaar een keuken, badkamer en studeer kamer moeten delen. Angel baalde. 6 weken vakantie en dan zou ze al weer moeten verhuizen. Gelukkig zat ze met Celio op de kamer. Dat maakte de gedachte weer wat leuker. Ze keek hoe Celine Daisuke liet schrikken, echt raar, dat die twee nog niets met elkaar hebben... dacht Angel, naja, dat was wat Celo zei, maar ze loog zowat nooit tegen Angel, dus het zou wel waar zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dream In Dust [Bubbol en Indigo]   Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Emptyzo jul 20, 2008 8:17 pm

3. En ik haaaaaaaat jouuuu.
Niet.
Angel deed de deur open en schoot in de lag. Celine stond op de stoep met haar spullen. Ze gingen vandaag eindelijk intrekken in het W n y Complex voor het volgend school jaar. Celo had helemaal niet veel bij, 2 trolley`s en een rugzakje. Angel daarin tegen had mega veel spulletjes die ze allemaal mee wilde nemen. 4 grote koffers puilde uit van de kleding en andere dingen. "Geef mij er maar één," offerde Celio op. Dankbaar gaf Angel Celine een van de koffers aan en ze waande zich naar de metro. "Heb jij Sasuke nog gezien trouwens? Deze vakantie?" "nee, eigenlijk niet... en jij Daisuke?" Celo werd rood, "Nee, waarom zou ik hem moeten zien in mijn vakantie..? we zijn gewoon goede vrienden... hij wil echt niet meer dan dat, van mij." Met een rood hoofd draaide Celo zich om en ze deed als of er buiten iets heel interessants was.. "Zo, vertel!" "Er is niets gebeurd.. ik zag hem voor het laatst op de laatste schooldag." Angel grijnst. Celine was bijna nooit verlegen, alleen als iemand over Daisuke praatte. Ze stapte de metro uit, en gingen met een lift in het metro station naar boven, waarbij ze al gelijk in het complex kwamen. "Verdieping 3..." Angel klikte op de 3 en de lift raasde omhoog. Ze kwamen in een grote mooie chique beklede hal en Celio pakte een sleutel uit haar zak. Ze had hem gister op moetenhalen. "Nou, dit is het dan..." ze deed de deur open en ze keken rond. Twee kamers en een kleine toilet kamer. In de eerste kamer stond een grote lange bank, een televisie, kast, een bureau met een stoel er aan en een kamer plant. De tweede kamer stond een stapelbed en nog een bureau, een lamp en twee kledingkasten. "Hebben we wel genoeg ruimte?" vroeg Angel geschrokken. "Meid, je kon alles in jou kamer doen, dus ook hier in twee kamers.. alleen moeten we wel delen. Ik ga boven!" en Celo sprong op het stapelbed. Gelijk hing ze posters van Utada Hikaru en Avril Lavigne boven haar bed. Angel bekeek de kast waar haar naam op stond. "Whoo0t! Cool, een spiegel!" ze propte al haar spullen in de kast en ze ging op de bank zitten. "Nog een week voor school... wat gaan we doen?" vroeg Angel terwijl Celine haar schoenen wegzette. "Laten we een gang party houden! Nee grapje, wil jij Sasuke niet zien?" "nee." antwoordde Angel droog. Eigenlijk wou ze hem best graag zien, ze hoopte dat zijn haar was aangegroeid en het uit was met Sakura. Angel vertelde Celio heel het verhaal met Sasuke toen ze zag dat Celo raar keek. "Dus jullie hebben ruzie?" "Uhu" knikte Angel en ze zei: "Ja, ik heb hem nog gebeld... maar toen hij merkte dat ik het was, hing hij op..." "Ik ga wel even kijken of ze er zijn... ik wil trouwens heel graag Daisuke zien." zei Celine en ze stond op. "Jullie hebben wel wat hea!" "Niet! Helemaal niet, dat wil hij nooit!" Snel liep Celine naar de deur, ze deed hem open en klapte hem weer dicht. Lachend bleef Angel achter. Die Celio, zo dom.
"Ik doe wel open.." hoorde Celi van binnen komen toen ze op de deur van de kamer van Daisuke en Sasuke had geklopt. "Hé, Uchiha-kun.." Sasuke ging een stap opzij als teken dat Celo erin mocht. "Hé, Asaku. Daisuke is in de slaap kamer." en hij liep weg en ging verder met wat hij bezig was; zijn tas uit pakken. Celine werd rood. Zo te zien dacht Sasuke ook al dat ze wat met Daisuke had. Maar oké, ze liep door naar de slaapkamer waar ze Daisuke zag. Celine werd rood, want hij zat zijn T-shirt net te verwisselen. Gelukkig zat hij met zijn rug naar haar toe en zag hij haar niet. Snel glipte ze de kamer uit. "Uchiha-kun, hebben jij en Ang.. - uh, Tanjiru ruzie?" "Ja, hoezo vraag je dat?" "Ze haat het.. ze vindt het gewoon heel erg." Celio bedacht dat ze het Angel zelf maar moest vertellen en ze liep naar een deur, die ze in haar eigen vertrek ook had gezien, alleen dan aan de andere kant. Ze klopte erop en hoorde een slot over gaan. "Celo!" Angel stond aan de andere kant van de deur. "Misschien kunnen we deze open laten? Dan kunnen jullie het bij praten." Angel werd rood toen ze Sasuke zag. Zijn haar was nog niet gegroeid, of hij had het pas weer laten bij knippen. Jammer, dacht Angel. Sasuke draaide zijn rug naar Angel toe, die het zelfde deed en de deur achter zich dicht trok. Celio hoorde het slot niet over gaan, dus ze kon zo weer weg. Celo nam een hap adem: Ze had als voor nemen genomen dat ze Dai weer zou zien, maar niet terwijl hij haar niet zou zien. Ze liep weer naar de slaap kamer waar Daisuke nu op het onderste bed lach. Zijn ogen waren gesloten en hij haalde langzaam adem. Celio`s hart klopte heel hart. Ze knielde voor Daisuke`s bed en keek naar hem. Hij zag er echt lief uit, als ze zou durven, zou ze hem nu zo hebben geknuffeld. Met haar hand streelde ze over zijn wang, "Daisuki.." fluisterde ze en ze bleef nog even kijken. Daisuke kuchte en pakte met zijn hand naar zijn wang, waar Celo`s hand nog steeds aan het strelen was. Hij pakte Celo`s hand vast en deed langzaam zijn ogen open. "Celo..?" Celine schrok en ze probeerde haar hand terug te trekken maar Daisuke had hem te stevig vast. Daisuke kwam overeind en ging voor Celio zitten, die met een rood hoofd naar hem keek. "Heeo... Daisuke..." Daisuke glimlachte naar haar en hij knielde nu ook op de grond. Celine`s hart ging tekeer. "Lang niet gezien.." grijnsde hij, en Celio lachte krampachtig. Ja! Nu moest ze! Dat dacht ze en ze ging dichter naar Daisuke toe. Daisuke keek naar Celio, maar hij verroerde zich niet. Celine sloeg haar armen om zijn nek en Dai viel naar achter. "Inderdaad..!" glimlachte ze, terwijl ze nu boven op Daisuke lag. Dai sloeg zijn armen om Celine heen en hij ging over eind zitten. Celo zat nu op z'n schoot en ze keek naar Daisuke. Ze was vast te zwaar, veelte zwaar. Celio wou van Daisuke afkruipen maar hij hield haar tegen. Hij drukte haar tegen zich aan en fluisterde: "Ik hou van je... ik wil dat je voor altijd bij me blijft..." Celio`s ogen werden groot en ze kreeg voor het eerst een gevoel van voldoening. Ze zei niets maar drukte zich nu ook tegen Daisuke aan en hij bewoog zijn gezicht naar haar toe en kuste haar op haar hoofd. Celine`s maag kropte zich op. Op het mooiste moment van haar leven stond er een lange schaduw voor haar. Ze keek omhoog. Sakura... "Daisuke... ben je nu al weer vergeten hoe gezellig het gisteravond was met ons.. alleen jij en ik, Daisuke?" Celine duwde Daisuke van schrik van zich af. Ze keek naar Daisuke. Hij keek naar beneden. "Niwa..." ongelovig kijkt Celine naar Daisuke. Ze staat op en loopt snel de kamer uit. Ze wil er niet meer bij zijn. Twee deuren loopt ze verder en dan blijft ze super stil zitten, in haar eigen slaapkamer. Ze hoort Sakura vals lachen en Daisuke schreeuwt tegen haar. Soms hoort ze Sasuke ook nog, maar niet veel.
Sakura: "Haa, Daisuke!"
Daisuke: "Sakura?! Hoe kon je zoiets zeggen?! Er was niets tussen ons gister!"
Sakura: "Dat weet zij toch niet!"
Daisuke: "Vuile trut, je ruďneert mijn leven!"
Celo zucht. Er was dus gelukkig niets tussen Daisuke en Sakura. Celine's hart bonst in haar keel en Angel komt naast haar zitten. "Gaat het met je?" "Ja, bedankt.." "Heb je Daisuke gesproken?" "Meer dan dat.." zegt Celo die gouw wegkijkt. "Oja? Vertel me!" "Hij sliep.. en ik knielde naast zijn bed.. en streelde hem.. en hij pakte mijn hand in zijn slaap en werd wakker... toen zag hij mij en hij ging voor mij op de grond zitten... ik dacht zo van: Ja nu moet ik het doen, dus ik boog me over hem heen en omhelsde hem, waarbij hij naar achter viel en ik lag dus op hem en hij pakte mij ook vast... toen wou ik opstaan maar hij pakte me vast en zei dat hij mij voor altijd bij zich wou hebben end at hij van mij hield.. maar toen kwam Sakura en ze praatte over gister avond.. dat het zo gezellig was met haar en Dai.. wat niet waar bleek te zijn.." Angel knikt begrijpelijk "Zie je wel dat hij jou óók leuk vind..! Verder echt een rot streek van haar hoor..." "Jij en Sasuke dan... dat was echt honderd procent bad!" Angel kreeg een kleur en ze stond op.
"Ik ga naar hiernaast..." zei Angel opeens op een donderdag avond. Na dit alles was Celio niet eens meer bij Daisuke geweest en dat zat Angel wel dwars. Angel deed de tussen deur open en Sasuke en Daisuke keken op. "Wat doe jij hier? Moet je niet eerst kloppen?" zei Sasuke gelijk nors. "Ik kom niet voor jou, Uchiha, ik kom voor Daisuke." Daisuke knikte en stond op. "Hoe was jou avond met Sakura..? zondag avond?" Daisuke werd rood: "Er is niets gebeurt tussen ons. Ik vind haar niet leuk, maar...-" "Maar Celo," maakte Angel voor hem af. "hum" knikte Daisuke die gouw wegkeek. "Waarom is het dan nog steeds niet aan? Ze vind je al leuk sinds ze je kent!" Daisuke werd rood: "Ik zal haar in de school week wel vragen..." zei hij zacht en hij stond op. "Nu ga ik naar me nest, als je het niet erg vindt." Angel knikte en ze liep weer naar de deur. Uit haar ooghoek keek ze naar Sasuke. Opzich was zijn haar toch bestwel sexy zo. "Doeg.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dream In Dust [Bubbol en Indigo]   Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Emptyzo jul 20, 2008 8:18 pm

4. En ik waggeeeeeeeeeell.
Als een dood eendje.
Angel stapt in de lift. Ze was wat aan de late kant, en dat al op haar eerste schooldag. Celio was al weg en toen ze op de deur klopte bij Daisuke en Sasuke werd er ook niets geroepen of zo. Ze hadden gelijk het eerste uur wiskunde en dus liep Angel naar het lokaal. De hele klas stond om het bureau om te kijken waar ze zaten. Ze zaten op alfabet. Jippie. Uchiha.. Tanjiru... Angel zat natuurlijk weer eens naast Sasuke. Celo's naam begon met een A, en die van Yoh ook. Om het mooi uit te laten komen zat Celo alleen. Al snel praatte Shikamaru teveel met Celio die achter hem zat, en Daisuke naast hem dat hij en Asaku moesten ruilen. Yeh! Dacht Celine, maar ze slaakte geen kreet. Angel keek opzij. Ze zag dat Sasuke een poppetje tekende in zijn schrift.
Het tweede, derde én vierde uur hadden ze drama. Per gang vormde ze een groep en ze moesten een toneel stuk opvoeren. Het moest: Of Romantisch, of juist angstaanjagend zijn. Shikamaru stelde voor om angstaanjagend te doen, maar Ino kuste hem en hij veranderde van gedachte. Celine was ook voor romantisch, en Daisuke ook, stiekem. Angel en Sasuke stemde wel op angstaanjagend, maar hun idee werd niet meer gehoord. Vier - twee. "Oké, wie verzinnen het romantische verhaal?" "Ik stel voor... Angel en Celio, dan maakt Ino de kleding en zorgen wij dat we klaar zijn voor ons debuut." Zegt Shikamaru serieus. "Oké, maar jullie moeten het decor schilderen" zegt Celo en ze stemmen in. Even later komen Celo en Angel met hun idee en ze dragen het voor:
"Oké, dit word een love story tussen de mooie, knappe Hikari, Angel, die moet kiezen tussen twee mannen, haar aller beste vriend, Satoshi, Daisuke, of haar geliefde, Tayson, Sasuke. De gene die ze niet kiest gaat dood. Dan komt er nog een meisje, Whitney, Ino, die Tayson, Sasuke, wel leuk vind, en ze krijgt een stiekeme relatie met hem. Dat mag niet, en koning Hiroto, Shikamaru zegt dat Tayson, Sasuke, dood moet en Whitney, Ino, voor eeuwig moet worden verbannen. Hikari, Angel wil dit niet en dan ziet ze een engel, Gabriël, Celio, die vertelt dat het zo moet zijn. Voor de rest van haar leven leeft Hikari, Angel ongelukkig samen met Satoshi, Daisuke. Einde."
Daisuke kijkt over de schouder van Celo heen en pakt het papier van haar af. "What the heck... hoeveel tekst heb ik dan wel niet?! Jij hoeft maar één zin te zeggen!" Celine kijkt naar Daisuke en ze doet een pluk haar van hem goed. Hij word rood en ze zegt: "Ja, ik weet hem al uit m'n hoofd: "Ze leven, om dood te gaan." "
Sasuke kijkt nors voor zich uit, hij wil geen hoofdrol, dat kost te veel moeite. "Maak je niet druk, Sasuke.. " zegt Ino en ze lopen het lokaal uit. Voor vandaag hadden ze hun werk wel gedaan. Celine gaat naast Sasuke lopen. "Sasuke.. ik heb een brief voor je... van Angz..." "hum.. oké" Antwoord Sasuke droog en hij neemt de brief van Celine aan. Celine schaamt zich een beetje. De brief is nooit door Angel geschreven maar door zichzelf met als afzender Angel. Ze hoopte dat het zou werken.
Ze hebben nu een tussen uur, en daarna nog aardrijkskunde. Angel houd niet zo van AK. Het was zo saai altijd. Maar misschien was het dit schooljaar leuker... Celine gaat in het perkje zitten waar ze meestal in tussen uren zat als het mooi weer was. "Angel?" Celo kijkt op toen ze iets hoorde. Ja hoor, daar kwam Angel, Daisuke en Sasuke aanlopen. Net nu het zo rustig was. Ze gingen bij Celine in het gras zitten en genoten ook van het mooie weer. Angel kijkt naar Celine die naast haar ligt. "Kun je hém niet vragen.. nu?" "Nee, is niet romantisch.." zei Celine droog en ze draaide haar hoofd om en keek naar Daisuke. Hij had zijn ogen gesloten en lette nergens op. Celine ging tegen hem aan liggen en Angel lachte naar haar. Na een kwartiertje vroeg Celine opeens aan Angel: "True or dare??" Angel had er niet op gerekend maar zei: "True.." Celo lachte en ging recht op zitten met Daisuke's hoofd op haar bovenbenen. "is er iets dat je mij nooit hebt vertelt??" Angel werd rood. Er waren zoveel dingen die Celine niet wist, zoals dat ze zeker zeventien foto's van Sasuke had, onder haar hoofdkussen. "Nee hoor.. niets, zover ik weet. Oké, Daisuke, true or dare?" "Uhm.." Daisuke dacht na en zei toen: "Dare" "Doe wat ik zei, straks." Daisuke werd rood en kwam over eind. "Ik kijk wel of ik tijd heb..." Sasuke en Celo keken elkaar raar aan. Ze hadden geen idee waarover dit ging. "Naja.. Oké..." De bel ging en ze stonden op en gingen naar het lokaal. "Voor de eerste les, gaan we naar buiten om bloemen te plukken. Dit mag in groepjes van twee!" riep de leraar vrolijk door het lokaal en gelijk werden er groepjes gevormd. Daisuke ging opzoek naar Celo, terwijl Sasuke Sakura opeens afwees. "We hebben toch..?" Sasuke schudde zijn hoofd. "We hadden." hij loopt naar één van z'n matties toe en vormt een team om bloemetjes te gaan plukken. Celo staat voor haar tafel en ze kijkt hoe Sakura naar Daisuke loopt. "Dai <33333333 gaan wij?" "Nee..." en hij duwt Celine`s hooft tegen zijn lichaam aan. "Heb al iemand." Celine word rood en lacht dan vrolijk. Er zit niets anders op dan dat Angel en Sakura samen gaan, want voor de rest is iedereen al bezet.
"Sakura, die bloem hebben we al twee keer!" Roept Angel voor de zesde keer als Sakura met een lelijke bloem aan komt zetten. Ze haat het om met haar samen te werken. De vriendin van haar lover... hoe durfde ze! Angel kijkt rond. Verder op ziet ze Daisuke lopen en weer ergens anders Sasuke. Sasuke en zijn vriend doen niet zo veel zo te zien, ze zitten op een bankje een beetje te relaxen. Hoe dom.. denkt Angel en ze loopt weer verder.
"Celio..." Celo kijkt om en ze ziet Daisuke staan. "Damn! Ik heb je gezocht!" ze omhelst hem als of hij een eeuw is weggeweest en hij probeert haar lippen te kussen maar Celio springt weg: "Niet voor hat aan is." en ze loopt verder. "Kijk die! Daisuke!" Celo wijst op een mooie bloem die een stukje verder in het perkje staat. Ze wil hem plukken maar struikelt over een tak die daar niet hoort te liggen. Daisuke ziet het en snel pakt hij haar hand waardoor hij met haar mee valt.
Celo deed haar ogen open en ze zag Daisuke boven haar hangen. "So.. sorry.." stamelde ze. Daisuke glimlacht en hij probeert van haar af te gaan, maar Celio duwt hem om en nu ligt Daisuke onder. "Celo..." Daisuke kijkt in Celine`s grote ogen en hij krijgt een raar gevoel in zijn maag. Celine legt zich neer op Daisuke en hij neemt een hap lucht. "Celio... wil je..." hij voelt hoe Celo zijn hand vast pakt en hij slikt: "wil je verkering met mij?" Celo kijkt onverwachts midden in het gezicht van Daisuke. "Mee.. meen je dat?" Daisuke knikt verlegen en Celio fluistert zacht in zijn oor: "ja, heel graag."
Het is 8 uur de volgende dag en Angel wil gaan tandenpoetsen. Ze doet de badkamer deur open en gaat haar tanden poetsen voor een wasbak. Opeens gaat de deur open dan Sasuke komt naar binnen gelopen. "Oh.. sorry.." zegt hij en hij wil weer weglopen, maar Angel houdt hem tegen: "Nee, blijf..!" Sasuke wordt rood en hij knikt. Dat was raar. Nu Angel alleen met Sasuke was, gedroeg hij zich heel anders... Angel keek naar Sasuke vanuit haar spiegel. Hij doet zijn haar "best k_t dat ik het heb laten knippen voor Sakura... eigenlijk..." Angel verslikt zich en hoest. "Vóór Sakura?! Ik dacht dat je het zelf wilde..." Sasuke schud zijn hoofd. Ik was echt verliefd op haar hoor. Ik wou doen wat zij van me wilde... en dat was dat ik me haar liet knippen... Maar dat gebeurt niet meer, nu het uit is. Angels hart ging tekeer. Het was uit! Yeah! Uit! "Heeft ze je gedumpt?" "Nee... ik haar." "Maar je was echt verliefd op haar... dat zei je net zelf..." "Ja, was... tot ik van iemand een brief kreeg en vaker aan die persoon begon te denken..." Angel schrikt. Zij had geen brief gestuurd, hij kon dus niet van haar houden. "Oh, Oké... succes met haar..." met haar hoofd gebogen liep Angel de badkamer uit en Sasuke bleef alleen achter.
Angel wreef snel de tranen uit haar ogen toen ze Celio en Daisuke lachend binnen hoorde komen. "Holla" glimlachte ze naar hun en ze verliet de kamer snel. Ze ging naar buiten. Ze rende zo hard ze kon, waarvoor wist ze niet. Weg van iedereen in ieder geval. Op een bruggetje bleef ze staan en ze huilde haar hart uit. Angel keek in het water naar haar schemer. Na een half uur kwam er een schemer bij staan. Ze zag niet zo goed wie het was door de tranen in haar ogen. De schemer kwam dichterbij haar staan en hij pakte haar vast. Een warm gevoel ging door Angel heen. Het gevoeld dat er iemand om haar gaf. Ze keek naast zich om te zien wie het was, maar ze zag niemand, alleen een donkere schemer. "Angel..." zijn stem was glad en Angel wou er wel een eeuw naar luisteren. "Waarom ziet Sasuke niets in mij..?" vroeg Angel aan de schemer toen ze wat gekalmeerd was. "Doet hij wel..." Angel voelde zich zenuwachtig worden... die stem... ze herkende die stem als uit duizenden. Het was Sasuke... Angel schrok zich rot en rukte zich los uit Sasuke's armen. Hoe kon ze hem niet hebben herkent?! Ze zette het op een lopen, alleen omdat ze bang was dat Sasuke nu haar ware gevoelens zou kennen. "Angel!" Sasuke rende achter Angel aan.
Angel rende naar school terwijl Sasuke haar nog volgde. Hij hield op den duur op en Angel minderde vaart. Ze rende naar de klas waar ze het eerste uur les hadden: Wiskunde, dus ze zat naast Sasuke. Angel wreef in haar ogen terwijl Sasuke naast haar ging zitten. Angel kijkt in haar tas om haar geodriehoek te pakken, maar die zit er niet in. Ze kijkt op tafel en ziet hem al liggen. Ze legt haar hand op haar geo om hem te pakken. Op dat zelfde moment wil Sasuke de geodriehoek pakken en hij legt zijn hand boven op die van Angel. Angel word rood en Sasuke trekt zijn hand snel terug. "Sorry..." zegt hij snel en hij schrijft snel wat in zijn schrift. Angel baalt. Had dat ding toch laten liggen! Denkt ze bij zichzelf. Ze kijkt vanuit haar ooghoek naar Sasuke die druk aan het schrijven is. Opeens draait Sasuke zijn hoofd om en Angel kijkt in zijn mooie donkere ogen. Hij was echt sexy..! Denkt Angel en ze heeft niet eens door dat zij niet meer vanuit haar ooghoek naar Sasuke kijkt, maar gewoon. "Tanjiru..." stamelt Sasuke. Angel heeft nu pas door hoe dicht bij Sasuke is. Ze kijkt hoe hij dichterbij komt en zacht haar lippen kust. Misschien één seconde, want daarna wordt er een etui tussen hun in gegooid. Angel kan het niet geloven. Sasuke had haar gekust..! Verbaasd kijkt ze om zich heen. Nee, ze sliep niet... Sasuke is gewoon bezig met zijn werk. Angel tikt hem aan en steekt haar hand in de lucht. "Tanjiru?" "Meneer,, mag ik even naar de toilet?" Sasuke begrijpt wat ze bedoelt en als Angel weg is gaat hij ook. Sasuke kijkt rond en hij ziet Angel staan bij de open leer ruimte. Hij loopt naar haar toe en zegt: "Tanj..-" Angel legt haar vinger voor Sasuke's lippen als teken dat hij zijn mond moet houden. "Noem me nou eens gewoon Angel! Ik weet nooit of je het nou over mij hebt, of over Nana" [Ander meisje uit hun klas]. Sasuke kreeg een blos en keek gouw weg. Hij had Angel altijd Tanjiru genoemd. "Die kus.. stelde niets voor..." zegt Sasuke snel en hij draait zich om en loopt weg. Angel blijft sprakeloos achter. Na de bel rent Angel het lokaal uit. Ze hadden tekenen en ze ging naar het volgende lokaal. Toen ze daar aankwam zag ze Celo en Sasuke lachen. "Whaha, man, je bent echt raar.." lachte Celo terwijl ze op de tafel zat. "Ja hč... nou, jij bent droog." Zei Sasuke en hij pakte een papier. "Dai!" Celo stak haar handen uit en Daisuke kwam naar haar toe en hij tilde haar van de tafel af. "Wow, dat was echt eng.. vooral als ik het zelf moest doen" schokte Celio en ze liet Daisuke los en hij lachte. Nors ging Angel aan de andere kant van de klas zitten. Ze had het wel door! Celo en Sasuke hadden iets... Ze gebruikte Daisuke alleen maar...! Ino ging naast Angel zitten en ze begonnen te tekenen. Achterin de klas zaten Celo en Daisuke, met voor hun Shikamaru en Sasuke. Sasuke draaide zich voortdurend om naar Celo en hij lachte om haar. Na tekenen was het pauze. Angel liep snel weg toen Celine naar haar riep "Wacht even!" ze deed als of ze het niet hoorde. Angel kon wel janken, haar beste vriendin had haar verraden! Al die jaren was Celine niet verliefd geweest op Daisuke, maar net als zij op Sasuke. Snel ging Angel een toilet ruimte in. Haar mascara was een beetje uitgelopen en ze had hoofdpijn. Ze had echt niet verwacht dat iemand als Celio dat zou doen, maar toch. Sommige mensen kon je gewoon niet vertrouwen, dat bleek wel! De bel ging al weer heel snel en ze hadden drama. Vandaag zouden ze de eerste scčnes van het stuk dat ze hadden bedacht uit voeren.
"Oké! Laat mij maar" riep Daisuke en hij pakte een decor stuk aan van Shikamaru die gevaarlijk in de rondte liep. "Zullen we eerst het stuk met Hikari en Satoshi instuderen? Het begin?" stelde Angel voor en de andere stemde in. Celine kwam met het script: "Oké, Hikari, Angel zit op een stoel en Satoshi, Dai, komt naar haar toe. Hij vertelt haar dat ze van haar vader moet kiezen of ze met hem of met Tayson wil trouwen. Hikari vind het moeilijk om te beslissen." Angel krijgt een vals lachje op haar gezicht, maar die wast ze meteen al weer weg. "Oké" lacht ze vrolijk, en ze gaat op de stoel zitten die voor haar was klaar gezet. "Oké! Actie!" roept Shikamaru en Daisuke en Angel gaan in hun rol.
"Hikari!"
"Satoshi..!"
Angel staat op en loopt naar Daisuke toe.
"Ik moet je wat vertellen, Hikari-Chan.."
"Ik jou ook.. Satoshi.."
Angel aarzelt. Zou ze door gaan? Ja! Gewoon doen, dacht ze.
"Je moet kiezen of je met mij of met mijn rivaal, Tayson wil trouwen...! De andere zal dood gaan..!"
Zei Daisuke die volledig in zijn rol zat.
Angel: "Ik hou maar van één persoon.. Satoshi..."
Daisuke: "Hikari! Vertel mij van wie je houdt!"
Angel lachte in zichzelf. "Ik hou alleen van jou, Daisuke!" en ze boog zich naar Daisuke heen en kuste hem op zijn lippen. Daisuke was zo overdonderd dat hij niet meteen terug trok. Celo keek heel even toe en liet toen haar script vallen. Ze draaide zich om en rende heel snel weg. "Celo!" schreeuwde Daisuke en hij duwde Angel van zich af. "Wat mankeer jij man?!" Riep Sasuke toen Daisuke ook weg was gerend. "Niets hoor, ik mag toch wel vertellen van wie ik houd?" zei Angel nonchalant en ze keek in haar script boekje. "Oh... sorry, dat stond niet in mijn script...!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dream In Dust [Bubbol en Indigo]   Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Emptyzo jul 20, 2008 8:19 pm

5. En ik vaaaaaaaaaall.
Als een veertje.
Sasuke loopt kwaad weg. Hij vond dat Angel aan drie kanten fout was geweest: 1. Ze had zijn beste vriend gekust, die dat niet wilde, 2. Ze had hem bedrogen met die brief, en 3. Angel wist dat Daisuke en Celio wat hadden... toch? Of niet?
Angel blijft achter. Ze had nu al spijt. Maar dan denkt ze weer aan Celine. Ze had haar toch verraden?! Ze had vast alles ge-act. Niets van die tranen in haar ogen was echt! En Angel kreeg weer een grijns op haar gezicht. Moest ze háár Sasuke maar niet stelen.
Daisuke was opzoek gegaan naar Celo. Ze ging die kant op... Nee... die... Daisuke koos voor de eerste optie en hij had gelijk. Celio stond daar midden op in de lege gang. Ze maakte schokkende bewegingen en ze merkte niet dat Daisuke achter haar stond. "Celo.." Daisuke legde zijn hand op Celine`s schouder en ze duwde hem weg. "Raak me niet aan..." snauwde ze angstig. "Je zag toch dat ze míj kuste.. ik haar niet... dat zou ik nooit doen!" probeerde Daisuke en hij pakte weer naar Celio`s schouder. Langzaam draaide Celio zich om en ze keek naar Daisuke`s gezicht. Hij zag er inderdaad uit als of hij het echt meende. Ze sloeg haar armen om hem heen en huilde verder: "Waarom zou Angel zoiets doen?!" snikte ze haast onverstaanbaar. "Geen idee.."
Sasuke liep naar buiten, om te kijken of hij Daisuke ergens zag. Angel was hem gevolgd. "Uchiha-kun... het spi-" Opeens was Sasuke weg. Angel keek rond, maar ze zag Sasuke nergens. Ze greep woest naar haar hoofd en schreeuwde: "HAAT JE HET OM MÍJ GELUKKIG TE ZIEN?!" Ze barste in tranen uit. "Uchiha..-kun..!" Ingezakt op de grond huilde ze uit en Sasuke stond achter haar. "Ken ik jou...?" Angel keek niet op of om maar ze werd stil. "Hoezo ken je mij niet?" Sasuke knielde voor haar en zei: "Welke jij is echt? Die gemene of die gevoelige?" Angel snikte. "Ik weet het niet... Ik was zo boos toen ik merkte dat Asaku van jóu houdt.." "houdt zij van mij?" vroeg Sasuke verbaasd en Angel knikte. "Ja... dat weet je toch? Zij was het meisje van die brief..." Sasuke keek eerst raar, maar begreep het toen en hij glimlachte naar Angz en hij pakte zijn tas. "Hier" hij gaf haar een klein opgevouwen papiertje en ze nam het aan.
"Lieve Sasuke.
Sorry dat ik je een brief stuur en het je niet gewoon zeg, maar ik voel me te verlegen daarvoor.
Ik wil je zeggen dat ik jou eigenlijk niet graag als vriend zie... maar als iets veel mooiers...
Iets groters...
Als ik bij jou ben voel ik me echt raar..."
Angel sloeg het papier dicht. Ze had echt geen zin om Celo`s liefdes verklaring voor Sasuke te lezen. "Waarom wil je dat ik dit lees?" "Omdat het een andere wending krijgt, en die moet je weten." Angz vouwde het papiertje weer open en las verder:
"Ik voel me echt raar! Ik voel me..
........................
........................
........................
Ik voel me echt verliefd.
Angel zuchtte. 'Ik schaam me zó erg' mompelde ze. Dat zij Celine niet vertrouwde, hoe dom kan ze zijn! Ookal had Celine wel tegen Sasuke gezegd hoe ze zich voelde. 'Maar ...' vervoglde ze. Sasuke keek op en fronsde zijn wenkbrauw. 'Die kus van jou was een vergissing, toch?' vervolgde ze. 'Dat had jij gezegd' zuchtte ze. Plots stond ze op. 'Ik moet Daisuke en Celine vinden!' opperde ze. Ze keek Sasuke aan, die een beetje verward naar de grond zat te kijken. Oh ja, dat had hij gezegd. Hij voelde zich dom. Waarom had hij dat eigenlijk gezegd? 'Wil je helpen, of niet?' stamelde ze. Sasuke wist dus al best een lange tijd dat ze verliefd op hem was. Bij die gedachte werd Angel rood. Ze zuchtte toen ze geen antwoord kreeg en begon Celine en Daisuke te zoeken. Toen ze hen zag, stopte ze plots. Met als gevolg dat Sasuke tegen haar aanknalde. Hij was haar dus toch gevolgd. De twee vielen op de grond en beschamend bleef Angel zitten. Die verdomde schooluniformrokjes toch! Nu ze eraan dacht, Sasuke zag er eigenlijk best sexy uit in zijn schooluniform. Angel schudde haar hoofd. Niet aan denken. Eerst moet ze het goed maken met Celine, die omkeek. Kwaad, maar ook verdrietig keek Celine Angel recht in haar ogen aan. Nerveus zuchtte Angel. Nu of nooit ... Dacht ze. 'Celine, ik wil dat je naar me luistert!' riep ze. Celine schrok. Ik wil? Zoiets had ze nog nooit gezegd. Celine keek Daisuke aan, die knikte, omdat Sasuke knikte. 'Die kus, dat was per ongeluk! ' Celine fronsde haar wenkbrauw. Hoe kan dat nou een ongeluk zijn? 'Nee, geen ongeluk, een vergissing!' Angel werd rood. Hoe moest ze dit nou uitleggen. Ze zuchtte en nam heel diep adem. Alles moet in deze zin, dacht ze. 'Jij had die brief aan Sasuke geschreven, dus ik dacht dat Sasuke verliefd was op jou, omdat Sasuke zei dat hij alleen maar dacht aan het meisje die die breif schreef ... Dus toen was ik zó kwaad, dat ik Daisuke heb gekust. Maar niet echt kussen hoor, alleen maar lippen erop. Zó erg ben ik ook weer niet ...' Die hele zin kwam uit haar mond en ze moest snel weer ademhalen. Wacht eens even ... Sasuke was toch verliefd op het meisje die die brief schreef? Dus Celine? Angel schudde haar hoofd. Dat kwam later wel. Eerst wilde ze dat alles goed zou komen tussen Celine en Angel. Angel keek Celine en Daisuke hoopvol aan, terwijl ze op haar lip beet. Sasuke stond op en Angel volgde het voorbeeld. Wat zou Celine zeggen? Angel keek Celine en Daisuke hoopvol aan. Celine keek naar Daisuke, die toestemmend knikte. Celine dacht diep na. Kon ze Angel vergeven? Ze had ten slotte wel háar Daisuke gekust. Maar inderdaad, alleen met lippen op elkaar. Celine lachte. Blijkbaar wilde Angel haar eerste kus alleen van Sasuke. Ze zuchtte weer. 'Okée ...' mompelde ze.Celine zag dat Angel opgelucht zuchtte. 'Maar alleen als ik jouw te gekke shirt mag lenen! Met die leuke smiley erop.' Angel lachte, evenals Celine. Celine stormde op Angel af en knuffelde haar, Angel volgde het voorbeeld. Ze was zó opgelucht. 'Bedankt ...' stamelde. Angel wist dat ze het eigenlijk niet verdiende. Normaal zou ze nooit zoiets gemeens doen, maar ze wist zeker dat Sasuke op haar verliefd is. Ze wéet het zeker. Sasuke zei tenslotte dat de kus een vergissing was. De tranen stroomden over Angel's wangen. 'Wat is er?' vroeg Celine, die ook wat tranen had. 'Ik ben gewoon zo gelukkig dat het weer goed is tussen ons' loog Angel.Vrolijk knikte Celine. 'Ik wist wel dat je zoiets nooit opzettelijk, of zonder reden zou doen!' zuchtte Celine. Met een knoop in haar maag knikte Angel. Het voelde inderdaad niet goed. Ze kijkt naar de boze Sasuke. Hij heeft het haar blijkbaar niet zo makkelijk vergeven. Of hij heeft het nog niet vergeven. Verdrietig staart Angel naar de grond. Daisuke knikte begrijpend, evenals Celine. 'De volgende keer vergeef ik het je niet zo makkelijk, hoor!' grijnsde ze. Blozend knikte Angel. 'Tuurlijk niet! Er komt ook geen tweede keer meer, hoor!' knikte Angel. Sasuke daarentegen vertrouwde het niet. Hij was écht zwáar beledigd. Waarom? Hij vond Celine toch leuk? Dacht Angel. Ze zuchtte, alweer. Ze zuchtte veel vandaag. Op naar godsdienst, de volgende les. Ze moesten op alfabet zitten, alweer. Angel werd nerveus van Sasuke, die niet één keer omkeek. Celine daarentegen zat heel vrolijk met Daisuke te praten. Sasuke praatte mee, hij had natuurlijk geen zin om alleen te praten. Dat kan ook geen eens. Teleurgesteld werkte Angel door. Ze begreep niets van die vragen. Wat kan haar die goden nou schelen? Het kan zo niet door gaan, besloot ze. Sasuke en zij hebben altijd ruzie. En als ze ruzie hebben, laat hij zijn haar bijpunten. Waarom? Om Sakura een plezier te doen? Angel besloot dat ze er nu wat van moest zeggen, voordat Sasuke weer met Sakura krijgt. Verward schudde ze haar hoofd. Te veel gedachtes. Ze zuchtte diep. Haar hart bonste duizend maal zo hard. Ze ging recht op zitten en keek Sasuke aan. Van zijn uniform tot naar zijn haren. Ze kreeg weer een knoop in haar maag. Voor Sakura gedaan ... 'TRIINNG' de bel ging. Ze zuchtte. Wanneer zou ze het hem dan moeten vragen?
Angel liep achter Sasuke aan naar de volgende les. Hmm... zou hij nog een beetje boos op haar zijn? Ze hoopte van niet en ze ging naast hem lopen. "Uchiha-kun..." Vals keek Sasuke opzij. "Wat is er, Tanjiru?" Angel werd rood. Had ze niet gezegd dat hij haar Angel mocht noemen? Naja, oké. "Ben je nog steeds boos op mij?" Vroeg Angel een beetje geschrokken toen ze zag dat Sasuke niet heel erg blij was met haar reactie. "Ja, best wel. Hoe durf je Daisuke nou weer te kussen?!" "Het was een wraak actie! En Celo zei toch dat ze me had vergeven!" Ze stonden stil op de gang en tientallen mensen liepen voorbij. "Jij bent gewoon gestoord! Daisuke heeft een vriendin en die wil je haar geluk ontnemen? Of is het je te doen om Daisuke?!" Sasuke keek super kwaad naar Angel die geschrokken naar een andere kant keek en tranen in haar ogen kreeg. Meerdere mensen keken om bij Sasuke`s geschreeuw en sommige bleven zelfs staan. "Maar.. je begrijpt me niet..!" "Ik begrijp je wel! Ben je zo jaloers dat je andere hun geluk wilt afnemen?! Dat is zo egoďstisch van je! Ik dacht dat jij anders was!" Sasuke keek haar weer woest aan en Angel stamelde: "Sasuke.." ze had zijn naam nog nooit tegen hem gebruikt. "Ik wou alleen maar dat Celio niet de persoon afzou pakken waarvan ík hield!" Angel keerde zich om en rende heel hard weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dream In Dust [Bubbol en Indigo]   Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Emptyzo jul 20, 2008 8:19 pm

6. En ik reeeeeennn.
Tegen een muur aan.
"Daisukeéee!!" lachend lag Celine op de bank. Daisuke gaf haar de kietel dood toen het opeens al 11 uur 's avonds was. Dat kwam Angel melden en Daisuke stond op. "Ik ga dan maar weer.." en hij lachte naar Celio. "Tot morgen!" "Byeee" zei Angel en Celio liep met Daisuke mee naar de tussendeur. Ze gaf hem een nacht zoen en hij deed de deur open en ging er door heen. Gelijk liep hij door naar de slaapkamer. Zo snel dat hij niet eens de deur had dichtgedaan, vergeten. Celio ging aan het bureau zitten. Ze lette niet eens op de open staande deur, tot dat ze opeens iets hoorde:
"Sasuke!? Ben je wel helemaal goed bij je kop?!"
-Waar bemoei jij je mee, Daisuke? Het is toch niet jou probleem dat ik dit zó wil?
-ZÓ Wil?! Waar slaat dit op?!
Celio ging zachtjes naar de deur opening en ze luisterde beter.
"Ik kan er toch niets aan doen dat zij zo egoďstisch doet over mij?"
-Maar je houdt van Tanjiru! Dat zei je gister zelf! Waarom kies je voor Sakura!?!
-Ik kan toch van twee mensen houden!?
-Het zal wel, je laat Tanjiru vallen en voor eeuwig haar hoop voor jou opgeven!
Celio hoorde een glas of zo vallen. Ze luisterde en hoorde iemand huilen. Het was een meisjes stem, hoog en vals. Sakura was daar ook. "Sasuke..! Laat je mij echt vallen voor haar?!" Hoorde Celo de behuilde stem van Sakura schreeuwen.
-Sasuke! Je houdt van Tanjiru toch!
-Hou je er buiten Dai!
-Jij weet nooit wat je wil! Al die aandacht van die meiden stijgt je naar je kop en je denkt nu nog veel beter te kunnen krijgen! Nou met Sakura lukt dat niet!
-DAISUKE! HOU JE ERBUITEN! Ga weg! Ga weg, en kom niet voor volgende week terug!
Schreeuwde Sasuke en De deur van de slaap kamer waar Daisuke, Sasuke en Sakura in hadden geschreeuwd sloeg dicht. Geschrokken zat Celio op de grond van de kamer, dicht bij de deur. Sasuke hield dus tóch écht van Angel..! Trillend probeerde ze op te staan. Daisuke en Sasuke hadden een knallende ruzie gehad... De deur sloeg dicht en van schrik viel Celo weer neer. "auuw.." "Celo?" hoorde ze aan de andere kant van de muur en ze sloeg haar handen voor haar mond. Daisuke had haar gehoord. Langzaam ging de deur weer open en Daisuke verscheen. Hij zag Celo tegen de muur aan zitten en vroeg: "Je hebt toch niet ons gesprek meegeluisterd hč..?" Celine schrok. Ja, wat moest ze zeggen? "Hebben jullie nu ruzie om Sakura...?" "Dus toch.." met een boos gezicht verliet Daisuke de kamer weer en Celo hoorde weer geschreeuw: "Het hele complex weet nu wat jij met Sakura doet als er niemand bij is, Sasuke!" [Voor de duidelijkheid: Ze zoenen alleen maar]. "Laat je erbuiten, Daisuke!"
De volgende morgen durfde Angel bijna niet op te staan. Veel mensen had alles gezien, wat gisteren gebeurde. Ze besloot om vandaag maar in bed te blijven liggen. Ook Celine had er niet echt veel zin in vandaag. Ze had de hele ruzie van gisteren gehoord en Daisuke wist het. Ze zette haar kussen op haar hoofd en kreunde. Angel zuchtte en draaide zich om. Hun kamer was stil, op wat gekreun na. Er was geen leven te bekennen. ‘Oké, dit kan zo niet langer!’ riep Celine plotseling. Angel schrok. ‘Waarom niet?’ stribbelde Angel tegen. Ze trok haar deken over haar hoofd en dacht aan Sasuke. Ze zuchtte. Wat gaat Sakura nog meer aan hem verpesten? Ze laat vast zijn hele gezicht gepierced worden en geeft hem duizenden tattoo’s. Ze schudde haar hoofd. Sakura houdt van Sasuke, ze zal hem vast niet nog erger verpesten. Celine zuchtte. ‘Het leven gaat ook door, hoor!’ riep ze. Ze liet zich van haar stapelbed vallen en trok de deken van Angel’s hoofd. ‘Ik ga vast douchen, jij moet ook gaan douchen, want we gaan samen naar school!’ riep ze. Celine liep de kamer uit en liep richting badkamer. Ze rende Ze rende half, want ze wilde natuurlijk niet dat Ino, Shikamaru, Sasuke en natuurlijk Daisuke haar in nachtjapon zouden zien. ‘Hosternokke’ mompelde ze. Iemand was al in de badkamer. Wat moet ik nou doen? Dacht ze. De deur ging plots open en Celine kreeg de deur in haar gezicht. ‘Au!’ mopperde ze. Daisuke, die de deur open deed, kreeg een blos op zijn wangen. Celine werd rood. Ze had haar haren nog niet uitgeborsteld en ze liep in haar nachtjapon. Daisuke glimlachte naar haar, wat haar een warm gevoel gaf. ‘Hoi …’ mompelde ze. ‘Hée’ zei Daisuke, die rood aanliep. ‘Sorry van gisteren …’ mompelde hij. Celine schudde haar hoofd. ‘Hebben die twee nou weer wat?’ vroeg Celine. ‘Ik weet het niet …’ zuchtte Daisuke. ‘Maar ga nou maar gauw douchen, Sasuke moet ook nog … En Angel volgens mij ook?’ vroeg Daisuke. Celine knikte. ‘Anders wordt het oorlog hier in gang drie.’ Zuchtte ze. Daisuke knikte. Snel sprong Celine de badkamer in. ‘Angel!’ riep Celine, die met haar kletsnatte haren naast Angel stond. De druppels vielen op Angel’s gezicht. ‘Ga douchen, nu! Je gaat naar school, hoor!’ fronste hoor!’ fronste Celine. Angel zuchtte. ‘Ik heb geen zin!’ kreunde Angel. Celine pakte Angel’s handen en trok haar uit haar bed. ‘Je gaat, nu!’ riep ze. Angel zuchtte en trok zich los. Ze pakte haar kleren en liep de badkamer in, in haar te grote pyjama.
Na het douchen zuchtte Angel. Haar zeiknatte haren maakte haar uniform shirt nat. Ze zuchtte weer. Jammer dan. Ze zocht het elastiek die ze natuurlijk nergens kon vinden. Ze had haar haren altijd in een staart. Altijd. Oh ja, het elastiek lag nog in haar tas. Ze haalde de badkamer van het slot af en raapte haar spullen bij elkaar. De deur ging open en Angel schrok. Ze draaide zich om en keek recht in de ogen van Sasuke. Ze werd rood. Los zijn haar haren zo lelijk! Ze rende langs Sasuke. Hij had haar haren alleen nog maar in een staart gezien. Toen ze weer in hun kamer was, baalde ze als een stekker. Ze had Sasuke in zijn pyjama kunnen zien!
Op school liepen Celine en Angel dood heen en weer. Celine zuchtte. ‘Ik had thuis moeten blijven!’ riep ze. Ze hadden straks een blok uur biologie. Wat hebben ze daar nou weer aan. Angel haalde haar schouders op. ‘De helft van de les skippen we toch altijd’ zuchtte ze. Dat was zo, altijd ging Angel de eerste helft van de eerste biologie les zogenaamd naar de wc en Celine de laatste helft van de tweede les zogenaamd naar de wc. Meestal gingen ze dan even naar kantine wat drinken, maar één keer ging Celine zelfs even patat halen bij de snackbar. De docent merkte helemaal niets en nadat Celine terugkwam met het bonnetje van de snackbar, als bewijs om aan Angel te laten zien, kregen ze de slappe lach, wat ervoor zorgde dat Celine en Angel nog een les moesten inhalen. Toen moest Celine écht naar de wc! Beschaamd ging Angel de trap op. Voor haar liep Sasuke, die haar niet meer aankeek sinds de ochtend, samen met Sakura. Ze zuchtte. ‘Heb ik hem dan zo erg afgeschrikt?’ mompelde ze. ‘Wie?’ vroeg Celine, die altijd alles hoorde wat Angel zei. ‘Vanmorgen had Sasuke me gezien … Met los haar!’ C Met los haar!’ Celine kreeg spontaan de slappe lach. ‘Meid, zeik niet! Je ziet er hartstikke goed uit met los haar man! Dat zeg ik iedere keer, maar je wilt niet luisteren!’ Sasuke keek snel om. Zó snel, dat er een foto uit zijn zak viel. Celine zag dat en rende er naar toe. Zij wilde alles weten op gebied van Sasuke x Angel. Ze raapte het op en begon te grijnzen. ‘Wat is er?’ vroeg Angel verbaast. Celine zei niets, maar drukte een foto van haar in haar handen. ‘Een foto van mij? Hoe komt hij daar aan?’ mompelde ze. Die foto was gemaakt toen Sakura en Angel samen bloemen moesten plukken. Celine had voor de grap een bloem in Angel’s haren gepropt, waar Sasuke blijkbaar een foto van had gemaakt. Angel fronste haar wenkbrauwen. ‘Waarom?’ mompelde ze. Celine lachte. Zij had het hele gesprek gisteravond gehoord! Maar ze wilde niet dat Angel het wist. Daar moest ze zelf maar achterkomen. Eenmaal aangekomen bij Biologie, zat Angel dood voor zich uit te staren. Het is nog te vroeg om nu al zogenaamd naar de wc te gaan. ‘Meneer, mag ik vast gaan?’ vroeg Sakura, die geen eens op een antwoord wachtte en al op stond. ‘Ja hoor, Haruno.’ Zuchtte hij. Vijf minuten later: ‘Yo, mag ik naar de wc?’ vroeg Sasuke. Weer zuchtte de docent. ‘Ja hoor, Uchiha.’ Sasuke knikte en liep naar de deur. Angel kon niet meer wachten en verveelde zich echt dood. ‘Ehm, meneer, mag ik naar de wc?’ vroeg Angel. De docent knikte. Zuchtend liep Angel het lokaal uit. Wat zou ze vandaag eens doen? Angel besloot om naar de snackbar te gaan om twee milkshakes voor Celine en haar te halen. Geschokt bleef Angel staan. Voor de wc zaten Sasuke en Sakura te zoenen. Je zag dat het echt een zoen was. Met tong en al. Angel’s hart werd uit haar lichaam getrokken en ze voelde een steek in haar maag. Sasuke zag dat Angel keek en fronste zijn wenkbrauwen. ‘Wat kijk je nou? Ga weg, man!’ schreeuwde hij kwaad. Angel schrok. Alweer schreeuwde hij. Ze had misschien beter niet naar school kunnen gaan. Angel besloot om te doen, alsof het haar niet uit maakte. ‘Ieuwl …’ mompelde ze. Ze liep stevig door.
Angel lachte en ze keek naar Daisuke en Celine die op zijn schoot inslaap was gevallen. Het was een lange dag geweest. "Ik denk dat ik maar eens moet gaan." zei Daisuke uiteindelijk en hij tilde Celo op. Angel knikte en liep met hem mee naar de slaap kamer, waar hij Celo in haar bed legde. Hij trok haar deken over haar heen en Angel glimlachte. Ze wou dat zij net zo'n geweldige relatie met Sasuke had als Celio met Daisuke. Ze zuchtte en Daisuke keek om. "Stil eens.." fluisterde hij, en Celio maakte een raar geluidje. Angel hoorde rare geluiden. "Hoor jij het ook?" vroeg Daisuke en Angel knikte. "Waar komt het vandaan?" vroeg Angel die een beetje zenuwachtig werd. "Ik weet niet..." Daisuke luisterde goed en klom toen van het trappetje af. Hij legde zijn oor tegen de muur en zei zacht: "Het komt uit onze kamer..." Angel slikte en slaakte een kreet: "Oh mijn God! Er word iemand vermoord, Daisuke! Doe dan iets!" Ze begon angstig te trillen en Daisuke beet op zijn onderlip. "Oké, bij drie gooi ik de deur open... Dan springen we naar binnen.. één.." "Wacht!" fluisterde Angel: "Op drie of bij drie?" "Op.." zei Daisuke en hij vervolgde weer: "één.." "Nog heel even wachten!" zei Angel en ze liep de kamer rond. "Wat is er nou..?" vroeg Daisuke die een beetje geďrriteerd begon te raken. "We moeten wel wapen dingen hebben..!" merkte Angel op en ze gooide een haar borstel naar Daisuke. Zelf gebruikte ze een schone handdoek. Daisuke bekeek de borstel. "Wat moet ik met een borstel?!" hij legde de borstel terug en pakte een ijzeren liniaal die op Celio's tekenblok lag. "Kijk! Hier heb ik wat aan! Klaar?" Angel knikte angstig en Daisuke telde af: "Eén... twée... Drie!" hij gooide de deur open en Angel en hij sprongen naar binnen. Hun ogen werden heel groot. "Sasuke?!" Riepen ze in koor toen ze Sasuke zonder shirt op de bank zagen liggen met Sakura met een half open geknoopt bloesje boven op hem. Gelijk werden ze alle vier vuurrood en Sasuke greep naar zijn shirt en Sakura knoopte gouw haar bloesje weer helemaal dicht. "Oh mijn God!" riep Angel en ze werd weer sprakeloos. Daisuke en zij waren zo overdonderd dat ze niet eens konden of dachten aan bewegen. "Wat komen jullie doen..?!" snauwde Sakura terwijl Sasuke haar van zich afduwde. "We.." begon Angel maar Daisuke sloeg zijn hand voor haar mond en ze stopte met praten. "Ik wou naar m'n bed..." zei hij en hij liep naar de slaapkamer. Voor hij de deur open deed vroeg hij: "Hier is alles toch nog wel schoon hea?" Met een rood hoofd knikte Sasuke en toen hij merkte dat Angel naar hem keek, keek hou gouw weg. Angel zelf had geen zin meer om hier nog bij te blijven. Ze draaide zich om en liep terug naar hun kamer. "So.." begon Sasuke maar Angel hoorde het al niet eens meer. Op een of andere manier voelde Sasuke zich nu heel erg schuldig. Hij vroeg zich af of hij wel echt van Sakura hield?
Angel gooide de deur zo hard dicht dat Celio overeind sprong. "Ah!?" Angel zei niets, ze kleedde zich om en ging slapen.
In de ochtend stond Celo snel op en ze ging douchen. Het was nog vroeg en hartstikke stil op de gangen. Ze had geen zin om vandaag haar school uniform aan te doen en na het douche volgde haar eigen regels: ze trok een lage lange broek aan, twee riemen, sneakers, een shirt en daaroverheen een gilet. Zo, dat zag er wel hip uit. En ze liep de badkamer uit. Ze zou nu wel bij elke les er uit worden gestuurd, maar who care's? Van schrik komt Celo overeind. Haar rug voelt nat en ze is buiten adem. Ze kijkt op haar wekker: 05.52, ahm, bijna zes uur... het was dus maar een droom. Ze klimt uit haar bed en pakt haar spulletjes om alvast maar te gaan douchen, dan staat er tenminste geen rij. Als ze klaar is met douchen pakt ze naar haar kleren. Op de stapel liggen twee riemen, een gilet, lage lange spijkerbroek en een shirt. Celio schrikt. Haar droom lijkt wel waarheid, alleen gaat zij haar kleding niet aan doen. Ze stapt in haar japon en loopt terug naar hun kamer, om daar haar school uniform aan te doen. Als ze haar kledij aan heeft loopt ze naar de keuken en gaat ze aan de ontbijt tafel zitten. Ze haat het om alleen te eten dus ze wacht maar. Rond zeven uur komt Shikamaru slaap dronken de keuken binnen lopen en hij opent de koelkast en kijkt erin als of het een super mooie foto van een of ander topmodel in hangt. Celio grijnst. Shikamaru loopt weer weg zonder dat hij Celo opmerkt, met een pak melk in zijn handen. Daar gaan dus al die melk pakken heen? Bedacht Celo en opeens merkte ze dat het eigenlijk wel super warm was hier... Ze liep naar het raam en wou het open doen toen Daisuke binnen kwam en haar begroette. Celine draaide zich om en begroette hem terug toen Daisuke opeens vlak voor haar stond en zijn hand op haar voor hoofd legde. "Zooo, Celo! Je ziet er hartstikke slecht uit man, ben je ziek?!" Celine trok een grafsmoel en dacht dat Daisuke een grapje maakte, beledigd draaide ze zich om "Nee, natuurlijk niet..!" Ino kwam nu ook binnen lopen en Daisuke vroeg aan haar of zij ook vond dat Celio er ziek uit zag. Ze knikte en zei "Volgends mij heb je koorts."
Die hele week bleef Celio in haar bed op aanraden van de dokter. Vrijdag avond was er een disco van school en iedereen van gang 3 ging, behalve zij. Ze vond het niet zo erg, ze had toch niet zo'n zin om te gaan dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dream In Dust [Bubbol en Indigo]   Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Emptyzo jul 20, 2008 8:20 pm

7. En ik spriiiiiinnnggg.
in een ravijn.
Angel liep de discotheek in. Ze keek even rond en liep toen naar Ino die met een meisje stond te praten. "hoi" Ino en het meisje begroette haar en ze gingen wat dansen. "Best gezellig hier, toch?!" Riep Ino boven de muziek uit. "Ja!" riep Angel zo hard mogelijk. Ze had graag gehad dat Celio erbij was geweest, maar die lag ziek op bed natuurlijk. Angel liep even rond om te kijken of ze nog meer bekende zag, maar nee. Gelukkig zag ze May wel. uhum. Niet echt gelukkig was ze daar mee. Maar ja. Een goed nummer zette zich in en Angel keek naar May die een jongen om zijn nek pakte en met hem klef ging staan dansen. Angel zag niet zo goed wie de jongen was, wilde haren zag ze, alleen. Ze keek beter, Daisuke! Is hij nou helemaal bij zijn kop getikt?! Dacht Angel en ze liep naar hem toe en tikte hem op zijn schouder. Op dat zelfde moment begon er iemand met haar te dansen. Er kwam overal van dat neppen rook dus ze zag niet wie het was. Ze zag Daisuke ook niet meer en de licht effecten werden zo fel dat het leek als of er elke keer foto's werden gemaakt. De jongen, of meisje, zelfs dat kon Angel niet zien, begon met haar te schuren. "Oh mijn God.." zei Angel, de muziek was zo hard dat toch niemand het zou horen. De jongen sloeg zijn armen om Angel heen en kuste haar op haar lippen. Angel was overdonderd en verzette zich niet. De jongen rook lekker en opeens liet hij Angel los en liep hij heel snel tussen de mensen door, waarna Angel hem niet meer zag. Gewetenloos bleef ze staan en ze keek de richting in waar de jongen heen was gelopen. Wie zou het zijn geweest...? Ze liep naar de bar en bestelde een drankje. Ze keek rond en spotte mensen. Sasuke zat twee krukken verder op. "Mag ik een cola?" vroeg hij aan de barman en die liep snel weg en kwam even later met een glas gevuld met cola terug lopen. Met zijn rietje duwt Sasuke de citroen van de rand van zijn glas ín zijn glas was gevallen naar de boden. Angel kijkt toe hoe hij dat geroutineerd doet. Als zij het deed, floepte die citroen altijd weer terug naar boven..! Bij Sasuke was dat niet het geval en ze kreeg een blos toen ze merkte dat Sasuke naar haar keek. "Sorry..." zei ze maar hij hoorde het niet en liep weg. Angel dacht na. Het was niet Sasuke die haar had gekust... hij rook anders... Ze liep weer weg opzoek naar Ino die aan het praten was met Shikamaru. Die geur.. de jongen die haar had gekust was dichtbij.. Ze keek in het rond. Daisuke, Shikamaru, Yoh, Riku stonden dichtbij uit haar klas... de andere kende ze niet. Ze bewoog zich langzaam langs al die jongens. Eén rook er sterk naar dié geur... Ze keek achter zich. Shikamaru?! Hij rook naar die sterke lekkere geur. Hij was het geweest... ze zag hoe Ino boos weg liep. "Het is uit!" riep ze en Angel schrok. Shikamaru riep boos: "Ja hoor! Gelukkig maar!" Hij draaide zich om en keek midden in het gezicht van Angel. "Tanjiru..?" hij werd rood. "Sorry van de net." "Maakt niet.. maakt niet uit.." stotterde Angel. Haar maag voelde raar. Shikamaru was best sexy eigenlijk... zou ze verliefd op hem zijn? "Wi.. wil je met me dansen?" vroeg ze verlegen en Shikamaru knikte. Voor Angel ging de avond te snel voorbij, en voor ze het wist was het al weer half 2. Zo laat zou de party zijn afgelopen. "Wil iedereen weggaan??" langzaam liep de zaal leeg en Angel liep ook weg. Ze keek achter zich. Sasuke was al enige nog in de zaal. Hij keek naar haar. Ze voelde zich al weer verliefd.. Was ze nou verliefd op Shikamaru Nara én Sasuke Uchiha?
Stil liep Angel de slaapkamer in. Ze was via de kamer van Daisuke en Sasuke naar binnen gegaan, want de voordeur piepte zo bij hun zelf. Celio zou er vast van wakker worden. Angel keek over de rand van Celo`s bed. Geen Celo te bekennen...?! Ze liep snel naar de woonkamer. "Celo?!" Celine was daar ook niet. Gehaast en angstig liep ze naar de kamer van Sasuke en Daisuke, om te kijken of ze dar was. Nee hoor, ook geen Celo. Het raam stond in hun kamer open, kwam Angel opeens achter. De gordijnen wapperde sierlijk in de koude wind. "Celo!?" Als Celio uit het raam zou zijn geklommen, zou ze zeker dood gevallen zijn. Er zat geen grip op de muur, en de kamer was op de derde verdieping...
Angel keek uit het raam naar beneden. Nee.. Celine was niet gesprongen, gelukkig. Snel keek ze in de gang, in de keuken en in de badkamer. Daar lag Celine op de grond. Hoelang had ze daar al gelegen? "Celine!" riep Angel en ze ging naast haar zitten. "Gaat het??" Celine deed haar ogen open en glimlachte. "Ik zakte opeens in. Ik heb geen gevoel meer in mijn benen..." zei ze en Angel keek ernstig. "Helemaal géén gevoel meer?" "nee.." Angel schrok. "Wacht, ik haal iemand om je naar je bed te tillen." Angel rende de badkamer uit en Celine probeerde zich overeind te trekken en te duwen, maar dat lukte niet...
Even later kwam Angel terug met Daisuke die bezorgd naast Celio ging zitten en haar optilde. "Celo Celo Celo.." Met Celine in zijn armen liep Daisuke naar het appartement van Angel en haar. Angel bleef achter. Ze zuchte. Zou Sasuke het zelfde hebben gedaan als zij zulke hulp nodig zou hebben? Ze schudde zich los uit de gedachte. Nee.. vast niet... Shikamaru.. wel. Ja, hij vast wel... Angel sloeg zichzelf. Je houdt niet van Shikamaru man! Zei ze tegen zichzelf. Ze kon er niets aan doen, maar dat deed ze wel.
Daisuke tilde Celine in bed en hij ging naast haar zitten. Celine keek naar haar vriendje en ze trok hem naast haar in haar bed. Zo lagen ze even en Celo vroeg opeens: "Daisuke... ben jij wel eens bang?" Daisuke keek haar aan. "Tuurlijk, iedereen is toch bang als ie thuis midden in de nacht in z'n eentje horror films gaat kijken?" Celo zuchtte. "Bang voor de dood." Daisuke bleef stil. "Bang voor de dood.. ben jij bang voor de dood?" vroeg hij uiteindelijk maar. "Tuurlijk. Ik ben naar de dokter geweest." "Oh? En, wat zei hij?" vroeg Daisuke op een wat onrustige toon. "Dat als ik niet snel beter wordt, ik dus dood ga." antwoordde Celine en ze keek Daisuke aan. Hij keek bezorgd naar haar en Celo glimlachte. "Maar ik word wel beter... Toch?" Daisuke was stil, maar loog toen: "Ja, tuurlijk, je wordt beter." Dat stelde haar gerust en ze sloot haar ogen. Daisuke sloeg zijn armen om haar heen en sloot zijn ogen ook. Hij wou haar nog niet kwijt.

De volgende dag was het zaterdag. Angel zag dat Celine haar bed deelde en gniffelde. Aan de andere kant vond ze het wel romantisch en zou ze graag het zelfde doen, alleen dan niet met Daisuke. Ze besloot maar wat te gaan wandelen ofzo, ze wou ze niet wakker maken en wou ook wat rust. Dus ze liep naar de deur, door de gang naar de trappen. Op de trappen liep ze Shikamaru tegen het lijf. "h.. hooii.." zei ze een beetje verlegen en Shikamaru glimlachte. "Dus je negeerd me niet, na wat er gister is gebeurd?" Angel schudde haar hoofd. "Nee, natuurlijk niet, ga je mee, een stukje wandelen?" wat zei ze nou?! Ze wou wat rust hebben weet je nog! Naja, Shikamaru was niet echt heel druk. "Oké," zei Shikamaru. "In het meer park staan nu prachtige Sakura Blossoms!" zei hij en hij gebaarde om daar heen te gaan. Angel knikte, al had ze nog nooit van het 'meer park' gehoord. Ze liepen naar buiten en Shikamaru keek de andere kant op. Opeens pakte hij Angels hand. Angel werd rood en warm van binnen. Wow!
Shikamaru was best lief, eigenlijk, vooral vergleken met Sasuke. Hij zou nooit zoiets doen. Dat wist Angel zeker.Ze pakte Shikamaru`s hand ook vast en ze liepen naar het meer park. Shikamaru had gelijk. Het was prachtig. Overal roze bloemen en een heel groot glinsterend meer in het midden van het park. In het gras gingen ze zitten.
Na een tijdje vroeg Angel zich af of Shikamaru ook écht van haar hield. Ze boog zich naar hem toe en kuste hem zachtjes op z'n lippen. Hij trok zich niet terug, het moest wel zo zijn. Opeens kuchte er iemand. Angel trok zich terug. Het zou Celio wel zijn. Een lange jongen met donkere kleding stond voor hun. Sasuke..
Angel duwde Shikamaru van zich weg. "Euh?" vroeg hij nog maar Angel rende al weg. Tranen creeërden zich al in haar ogen. Wat had ze gedaan!?


Laatst aangepast door Indigo op do jul 24, 2008 9:21 pm; in totaal 4 keer bewerkt (Reden : Nieuw deel <3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dream In Dust [Bubbol en Indigo]   Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Emptydi jul 22, 2008 12:08 pm

8. En ik zweeeemmmm
Als een drenkeling.
Angel sloeg de deur open. Celo en Daisuke zaten op de bank en kekekn verschrikt om. "Wat is er?" vroeg Celio toen ze Angels geschrokken gezicht en behuilde ogen zag. "Ik heb.. ik heb.." "Je hebt wat?" Daisuke stond op. "Meiden zaken lijkt me, zie jullie zo wel weer." "doeeiioe" en hij liep weg. Angel plofde op de bank en kropte zich op. Snikkend geluid kwam uit haar richting. Celine probeerde naar haar toe te gaan. "Ga.. gaat het wel??" vroeg ze bezorgd en Angel keek naar haar. "Ik heb Shikamaru gekust, en toen stond Sasuke tegen over ons... opeens!" Oké, eerlijk is eerlijk, dat had Celine ook niet verwacht. "Shikamaru?" Angel knikte en ging verder met huilen.
"Hou je van hem?" vroeg Celine opeens na een tijdje stilte. Angel keek weer op. "Ik weet het niet. Eerst dacht ik van wel. Maar nu denk ik alleen nog maar aan Sasuke." Celo knikte begrijpend. "Oh oké" ze kroop van de bank af en kroop naar de telefoon in de andere kamer. "wil je? Nee, zo bedoel ik..-" ofzo, dat kon Angel verstaan, voor de rest snapte ze er geen zak van, met wie zou Celo bellen..?
Celo kwam weer terug gekropen. "Wist jij dat Sasuke morgen jarig is?" Angels rode ogen werden groot. "Morgen?!" "Ja, wij gaan toch wel op verjaardag hč?" Angel schudde snel haar hoofd. "Nee, echt niet, ik ga niet bij hem op verjaardag!" riep ze en ze sprong op. "Nee, echt niet!" Celine lachte. "OKé, hij komt namelijk hier heen." Angels hyperactieve gedrag stopte abrupd en de bel ging. "Voor wat moest ik komen?" hoorde ze een stem aan de andere kant van de deur. Celine probeerde opte staan en ze deed de deur open en liet Sasuke in. Vervolgends liep ze zelf naar buiten en deed ze de deur opslot. "Veel plezier" grijnsde ze een beetje gemeen. Alle deuren zaten opslot, en als ze eruit wilden moesten ze wel via het raam gaan, maar als je springt; ben je vast dood.
Sasuke inspecteerde de woonkamer. Hij was er nog niet eerder geweest en schijnbaar hadden ze nog niet door dat alles op slot zat. Angel slikte en ze keek vanaf de bank hoe Sasuke alles bestudeerde. Op het dressoir, naast de tv stonden twee foto's: één van Daisuke en Celine, en één van Sasuke en Angel. Sasuke pakte de foto op. Hij bleef er zeker vijf minuten naar staren. Angel slikte opnieuw, Sasuke zou dat lijstje vast kapot gooien ofzo. Sasuke zuchte en Angel keek weer naar hem. Hij zette het lijstje zorgvuldig terug en ging verder. Hij bekeek wat boeken uit de kast, en ging naast Angel op de bank zitten. Angel kuchte. "Wil je.. wil je wat drinken?" Sasuke knikte en antwoordde "Ja, graag" en Angel stond op. Ze liep naar de kleine koelkast en haalde er twee blikjes cola uit. "Hier" en ze gaf er een aan Sasuke.

Sasuke keek naar Angel. Angel keek naar Sasuke. "Waat?!" vroeg Angz en ze lachte. Sasuke glimlachte ook dus Angel verdronk bijna in zijn lach. Het was zijn stem die haar wakker maakte "Huh? Sorry, wat zei je?" "Heb je wat met Shikamaru?", herhaalde Sasuke. Angel schudde heftig nee "Nee! Ik hou niet eens van hem."
"Hou je van mij?" vroeg Sasuke opeens emotieloos.
"Wat is dat voor een vraag?! Zoiets vraag je toch niet?" zei Angel en ze stond op. "Nog een cola?" Sasuke schudde zijn hoofd en Angel gooide haar blikje weg. Ze ging weer op de bank zitten. Ze voelde zich niet echt op d'r gemak. "Wat heb jij met Sakura?" vroeg zo maar. "Niets meer. Ik hou niet van haar" zei Sasuke en hij keek snel weg toen hij zag dat Angel naar hem keek. "Hum, oké" zei Angel op een nogal blije toon. "Ben je daar blij over?" vroeg Sasuke. Angel knikte "Tuurlijk, niemand verdient die trut als vriendin... zeker jij niet" zei ze er nog heel zacht achteraan. "Zei je wat?" vroeg Sasuke en hij zat aan Angels haar te frummelen, dat over de andere kant van de bank hing. Angel voelde zichzelf blozen. Er had nog nooit een jongen aan haar haar gezeten, en Sasuke al helemaal niet..!

Angel werd zenuwachtig. "Huh?" vroeg ze toen Sasuke opstond. "Ik ga weer. Het is namelijk al laat en we moeten nog eten, en Daisuke kan niet koken." Angel bloosde. "Kun jij wél koken??" Sasuke glimlachte en knikte. "Tuurlijk!" en hij haalde de deurknop over. "Oh, hij gaat stroef!" zei Angel toen Sasuke de deur niet open kreeg. Hij knikte en probeerde de deur nu met geweld open te trekken. "Hij.." voor dezekerheid keek hij tussen de deurpost. "Hij zit opslot..." "Watte?" "Iemand heeft ons opgesloten." zei Sasuke droog. "Echt waar?" vroeg Angel ongelovig en ze probeerde nu zelf de deur open te trekken. "Dan maar via de deur in jullie kamer." zei Angel en ze liep naar de slaapkamer. "Wat?! OOK OPSLOT!" riep ze hysterisch. "Daisuke?!" riep Sasuke naar de andere kamer, maar er kwam geen antwoord. "Asaku?!" riep hij nu, maar ook Celine reageerde niet. "Iemand?!" probeerde Angel maar niemand reageerde. "We kunnen alleen maar wachten tot er iemand komt.." zuchtte Sasuke en hij ging op het onderste bed, die van Angel, zitten. Angel ging naast hem zitten. "..." "Is... is de verwarming hier stuk?" vroeg Sasuke en Angel kreeg opeens door hoe koud het eigenlijk wel niet was. "Niet dat ik weet" zei ze en ze keek op de thermostaat. "Je.. je hebt gelijk.." zei ze en ze zuchtte.

Daisuke zat op de bank, en Celine lach met haar hoofd op zijn schoot. Ze verveelde zich zonder Angel. "Wil je zappen?" vroeg ze aan Daisuke die gehypnotiseerd voetbal zat te kijken. Daisuke schudde zijn hoofd en Celine stond op en zette de televisie uit. "Zullen we wat leuks gaan doen?" vroeg ze terwijl ze op zijn schoot ging zitten. "Wat doe je nou, ik was aan het kijken..!" zei Daisuke geďrriteerd en hij duwde zijn grote fan vriendinnetje van zijn schoot en zette de televisie weer aan. "Nou zeg." zei Celine beledigd "Wat ben jij saai zeg". "Gohh" Geďrriteerd stond Daisuke op en hij zette de televisie uit en liep naar de andere kamer, waarvan hij de deur dicht sloeg. "Niet storen, ik kijk hier verder!" riep hij en Celine bleef verbaasd zitten.3

Angel hoorde een klap. "LEVEN!" riep ze en ze sprintte naar de tussen deur. "Celine?? Celine!!" riep ze en Celine riep terug "Ja??" "Kun je ons bevreiden? Iemand heeft de deur opslot gedaan!" Celine stond op en keek in haar zakken. "Shit.. de sleutels.." de sleutels waren weg. "Uh.. ik heb de sleutels niet, ze moeten nog binnen liggen hoor!" loog ze. Gelijk ging Angel opzoek. "Ze zijn hier niet!" riep ze na een kwartiertje zoeken. Sasuke zuchtte.

Daisuke kwam uit de slaapkamer. "Ze hebben verloren.." treurde hij. "Nou en?" reageerde Celine die nog wel boos was. "Zo man, wat ben jij chago" zei Daisuke en hij liep naar de koelkast toe. "Ik heb nog niets gegeten, moet je ook brood?" vroeg hij en hij pakte alle spullen die je nodig hebt om brood klaar te maken. "Nee." zei Celo gelijk weer. "Sorry hoor" reageerde Daisuke en hij duwde zijn gesmeerde brood in zijn mond.
"Angel en Sasuke zitten opgesloten in onze kamer..." zei Celio opeens na een lange stilte. "Het is mijn schuld, ik ben de sleutel kwijt." Daisuke was niet zo onderde indruk. "Oh, er staan toch gewoon twee bedden en ze hebben genoeg eten en drinken, die overleven het wel hoor" hij liep naar de kast en pakte er een Nintendo WII uit. "Ik ga gamen, doei" zei hij en hij verdween weer in de andere kamer. Celine zuchtte. "Stomme idioot"

Het was al rond twaalf uur en Angel en Sasuke waren nog steeds niet bevreid. Angel kwam de 'woonkamer' inlopen. "Ik heb Celine's bedverschoond, je kunt er in slapen" zei ze en Sasuke knikte. "Bedankt sch.." hij hield op. Angel fronsde haar wenkbrouw, wou hij nou net schat zeggen? Of schaap? "Ik slaap onder, dus dat je niet in het verkeerde bed stapt." zei ze en ze draaide zich om en liep naar de slaapkamer.
Angel had gelijk, dacht Sasuke, hij moest ook maar eens gaan slapen. Hij liep naar de slaapkamer en deed de deur open. "Ahh!!" gilde Angel. Ze stond zich net om te kleden en Sasuke keek opeens naar haad. "Ga weg!!" gilde ze en ze gooide een hoofd kussen naar hem. Sasuke schaamde zich rot en deed snel de deur weer dicht "Sorry sorry sorry sorry sorry..!!" riep hij en toen Angel riep dat ze klaar was, deed hij de deur weer open. Angel droeg een schattige pyjama, vond hij. "Slaap je in je normale kleren?" vroeg Angel en Sasuke knikte. "Maar dan alleen mijn broek" en hij trok zijn shirt uit. Angel bloosde, Sasuke was echt gespierd!
Sasuke glimlachte. "Weet je wat ik nou zo leuk aan jou vindt?" vroeg hij en Angel schudde haar hoofd, wie vond er nou iets leuk aan háár?! "Dat je zo open bent" zei Sasuke en hij lachte. "Ik heb echt mega veel geheimen, maar jij verteld alles gewoon, hoe dapper!" Angel lachte schaapachtig. Hij moest haar geheim eens weten..!


Laatst aangepast door Indigo op za jul 26, 2008 1:47 pm; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : Nieuw deel <4)
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dream In Dust [Bubbol en Indigo]   Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Emptydo jul 24, 2008 10:00 pm

9. En ik waaaaaaaachhtt
Op niemand.
Celo keek uit het raam. Het was helemaal donker en niemand zou nu buiten gezien worden. Ver in de verte, zag je de maan achter de bomen schijnen. Het maanlicht was prachtig.
Daisuke kwam naast haar staan. "Vind je het mooi?" hij sloeg zijn armen om haar hals maar ze schudde haar hoofd en liep weg. Denet kon hij ook zomaar gaan gamen, dus nu kon zij ook gaan slapen. Uit de gangkast haalde Celine dekens en een kussen en ze parkeerde zichzelf op de bank. "Je kunt ook in de slaapkamer hoor, ik denk niet dat Sasuke het goed vindt als je in zijn bed gaat, maar je mag wel in het mijne, ik slaap wel op de bank." stelde Daisuke voor en Celine bloosde. Ze stopte haar gezicht diep in haar kussen zodat hij het niet zou kunnen zien. "Nee" snauwde ze daarna. "Oh, oké.." zei Daisuke en hij liep weg, de kamer uit. Celine schoot overeind. What the hack's wrong with me!? Vroeg ze zichzelf bijna hard op af. Daisuke dacht nu vast dat ze hem haatte..!
En dat klopte. Daisuke was eigenlijk nog helemaal niet moe. Hij kwam uit z'n bed en begon rondjes in zijn kamer te ijsberen. "Haaahh..." hij keek in de spiegel, zag hij er vandaag misshien raar uit ofzo? Nee, niet anders dan normaal... Hij zuchtte. Waarom was ze zo opgefokt?
Celine verveelde zich. Die bank sliep van geen meter... Het was een grote brede hoekbank, dat moet toch bijna wel goed slapen?! Daisuke moest weten dat het slecht lag, anders had hij het vast niet voorgesteld. hoe zou hij dat weten? Celine kreeg ideeën over dat Sasuke Daisuke uit de slaapkamer wou omdat hij daar was met Sakura. Waarom zou Sakura 's nachts bij hun in de slaapkamer zijn... samen met Sasuke...? Ach wat maakte het uit.
Angel kon ook niet slapen. Ze had heel de tijd beelden voor zich: Dat zij en Shikamaru aan het zoenen waren en Sasuke naast haar stond... en sexy Sasuke zonder T-shirt. Vanochtend had ze een nacht als deze echt niet durven dromen. "Angel..." Angel schrok. "Ja?" "Hou je van mij?" Angel schrok opnieuw. Wat zou ze zeggen? Hij kon haar gezicht nu niet zien, het was veilig om ja te zeggen, maar nee was natuurlijk nóg veiliger.... "...Angel?" Sasuke`s schim sprong uit het bed boven Angel en hij knielde opeens naast haar bed neer. "Angel, ik hou van jou." zei hij en hij boog zich naar haar toe. Angel voelde zich paniekerig, hij zou toch niet... Ja, hij deed het wel. Hij boog zijn gezicht zo naar haar toe dat zijn lippen de hare raakte. Angel lag in haar bed, ze kwam al kussend overeind en omhelsde Sasuke. Ze stopte met kussen. "Ik... weet niet." zei ze.

-Nieuw-

"Ahh.." Celine kreunde. De bank sliep gewoon weg zó slecht en hard dat ze naar de gang liep om extra dekens en kussens. Als ze dan daar op zou slapen zou het wat zachter liggen.

Daisuke keek op. De deur van de slaapkamer ging open, en weer dicht. "Celo?" vroeg hij terwijl hij weer ging liggen en de persoon maakte een geluidje als "humuh" wat dus betekende dat het Celine inderdaad was. Ze liep naar Daisuke`s bed en hij schoof op. Celine ging naast hem liggen. "Was je chagrijnig vandaag?" vroeg Daisuke en Celine zei met een schelle stem "Nee hoor, hoezo denk je dat?" ze deed wat, maar het was zo donker dat Daisuke alleen een zwart silhouet zag. Hij keerde zijn rug naar haar toe en Celine ging heel dicht tegen hem aan liggen. “Hč?” vroeg ze en Daisuke zei gelijk “Oh, nee, zomaar, ik dacht dat je boos op me was of zo” Celine lachte en ze sloeg haar armen om Daisuke`s nek. Ze kuste hem in zijn nek, of.. was het een lik? Daisuke deed niets. Hij draaide zich om en Celine ging door zijn haren. Daisuke streelde over Celo`s schouders, dat vond ze prettig. Hij voelde allemaal pukkeltjes of zo op haar schouders… vreemd, gister waren ze nog gewoon gaaf. “Wil je daar mee stoppen..?” vroeg Celine en Daisuke keek haar vreemd aan, maar dat kon ze toch niet zien. “Ik moet m`n handen toch érgens leggen?” vroeg hij en Celine lachte. Ze pakte zijn hand van haar schouder en legde die op haar borst. Daisuke voelde dat hij hartstikke rood werd, maar eigenlijk viel het best tegen. Gebruikte Celine vulling of zo? Ze was hartstikke plat..!
Met haar voeten streelde Celo die van Daisuke. Hij voelde haar benen ook, honderden stoppels gingen langs hem, en dat was geen prettig gevoel. Eigenlijk walgde hij op dit moment echt van Celo, maar het was moeilijk dat even tegen je vriendin te zeggen. Hij trok Celo over hem heen zodat ze op hem lag. Daar kon ze toch niet zo veel doen, maar hij kreeg al gouw spijt. Is ze aangekomen? Normaal gesproken was Celine niet echt heel zwaar, maar deze keer had hij echt het gevoel dat hij werd geplet. Celine boog haar hoofd naar dat van Daisuke toe en ze kuste hem. Was het… OMG het was een tongzoen. Had Celo vorige week niet gezegd dat ze daar niet van hield? Nou oké, ze was er dan ook eigenlijk niet heel goed in... Daisuke voelde een hele vloedgolf speeksel in zijn mond, niet van hem zelf, maar van Celo… hij walgde er echt van. Celine stopte met de tongzoen en glimlachte. Niet dat Daisuke er veel van kon zien of zo hoor. “Celo..?” “Ja?” de deur ging open. “Ja?” hoorde ze nu een andere stem. Daisuke bleef gewoon rustig liggen, Celo lag zo vaak op hem zo erg was dat nou ook weer niet, en hij keek naar de deur opening waar een donker silhouet stond. Hij voelde dat Celo op hem wel begon te panikeren. “Ik hoorde vreemde geluiden” zei een bekende stem en het silhouet deed het licht aan. Daisuke keek naar Celine die in de deur opening stond. Zijn maag keerde zich om. Als Celo daar stond… wie lag er dan boven op hem? Hij keek recht in het gezicht van Sakura die snel van hem afsprong en wegrende. Celine bleef ongelovig staan en ze kreeg tranen in haar ogen. “Je gaat VREEMD?!” riep ze en ze rende huilend weg.
Daisuke nam de moeite niet om achter haar aan te rennen. Hij hoorde de deur alleen dicht slaan toen Sakura net weg rende, dus ze was nog in de kamer. Hij voelde zich echt ziek, hoe kon hij Sakura nou aanzien voor Celo? Zij was tenminste niet zo stoppelig, dik, zwaar en ranzig. Hij ging op de rand van z'n bed zitten en hij legde zijn hoofd in z`n handen. Hij baalde zwaar.
Wat had Angel gezecht? Ze wist hartstikke goed hoeveel ze van Sasuke hield, die weer terug z'n eigen bed in was geklommen. "Sasuke.." "Hmm?" Angel zuchtte. "Ik.. ik.." "Jij?" "Ik hou wel van je, heel veel zelfs." zei ze zacht en ze duwde een hele grote zachte knuffel beer tegen zich aan. "Hou je echt van mij?" vroeg Angel, ze vond het nogal onlogisch dat de populairste jongen van de school verliefd op haar zou zijn. "Ja.." zei Sasuke verlegen en hij hing zijn hand over de relling van het bed. "Sinds hoelang?" "Heel lang... je weet wel, sinds díe keer..." Angel dacht na. "Díe keer met die oude man..?" die keer kwam in haar op en Sasuke zei "Ja, díe keer." Angel draaide zich om en dacht aan die keer waar ze het over hadden.

8 jaar geleden:
"Angel! Vang!" een hele groep jongens gooide allemaal voetballen op Angel die huilend in een hoekje zat. "Hou op, hou op!" schreeuwde ze, maar ze bleven gooien en op den duur gooide ze ook stokken en andere dingen die in hun buurt lagen. Angel zat onder de schaafwonden en ze huilde heel hard. "Ik vind dit niet leuk!!" gilde ze en de jongens rende weg. Daar stond een oude man. "Stelletje rot kinders!" schreeuwde hij de jongens na en hij liep naar Angel en hielp haar. "Gaat het meisje?" Angel wreef in haar ogen en knikte. "Kom, we gaan achter ze aan!" zei de man en hij en Angel liepen naar de auto van de man. Angel stapte in en de man kroop achter het stuur. In plaats van de kant op te gaan waar de jongens heen waren gerend, reed de man een andere kant op en ze stopte bij een groot huis, wat zo te zien slecht werd onderhouden. "Waar zijn we?" de man knikte alleen maar en nam Angel mee het huis in. Hij liep door de woonkamer naar de kelder en zette Angel daar op een tafel. "Je zweerd dat je dit aan niemand zal vertellen jonge dame!" zei de man en Angel schrok. Wat ging hij doen?! "Kleed je maar uit.." zei de man.
Een week later zag Angel de man weer toen ze buiten aan het spelen was. Hij paakte haar konijn knuffel af "Ga je weer mee?" Angel schudde haar hoofd. "Ik wil niet!" riep ze bijna en de man trok aan haar arm. "Kom mee kreng!" Angel werd in de auto geduwd en ze kreeg tranen in haar ogen. Ze keek naar buiten waar ze één van de jongens zag die haar hadden gepest. Hij keek toe hoe Angel in de auto werd geduwd. En hij stak alleen zijn hand op als begroetting. Toen rende hij weg. In de kelder aangekomen zei de man: "Je weet wat je moet doen." en Angel huilde en ze trok haar kleding uit.
De man had gezegt dat ze voortaan elke week elkaar zouden ontmoeten in de speeltuin. Elke keer kwam Angel, omdat de man haar had bedreigd dat er anders iets ergs met haar moeder zou gebeuren, en dat wou ze niet. Ook zag ze elke week de jongen staan in de speeltuin die toekeek wat er gebeurde.
Van elke week werd het elke halve week, naar elke dag. Een jaar lang.
Het was weer zover, Angel stond al weer te wachten in de speeltuin toen de man aankwam. De jongen was er ook weer, hij was aan het skaten op een board. Angel keek naar hem, en hij keek vanuit zijn ooghoek naar Angel. Een auto stopte voor de speeltuin en de man kwam er uit en vroeg eerst vriendenlijk of Angel mee wou komen. Angel schudde haar hoofd. "Ik wil niet meer." "Ohnee?" zei de man die lichtelijk geďrriteerd was. "Nee!" schreeuwde Angel en ze rende de speeltuin uit. De oude man was haar voor met zijn auto en hij trok Angel naar binnen. Ze huilde en zag hoe de jongen gestopt was met skaten. Hij reed niet weg, hij rende niet weg... hij stond stil. De auto starte en de man reed weg.
"Wat is dit nou weer!?" schreeuwde de man die zijn achteruit kijk spiegel goed draaide. Angel keek ook naar achter en ze zag de jongen achter de auto aan skaten. Angel schrok. Straks zou hij hem ook gebruiken... Angel schudde hevig haar hoofd maar de jongen bleef maar achter ze aan skaten en de man nam allemaal omwegen. Hij kwam aan bij het huis, en de jongen was nergens te zien. Snel stapte hij uit en rende met Angel het huis in. "Jij hebt hem ingelicht he?!" schreeuwde hij met consuptie op Angel en hij sloeg haar. Angel was nog nooit zo bang geweest. "Snel! Naar beneden en ga klaar zitten!" schreeuwde hij nog harder. Angel rende de woonkamer door naar de kelder. Ze had haar kleding nog niet uitgetrokken toen de jongen opeens verscheen voor het raampje. "Ik haal je hier weg!" gebaarde hij en Angel knikte angstig. "Doe open!" gebaarde de jongen nu en Angel deed het raam open. De jongen trok Angel uit de kamer, want het raam zat hoog. Ze rende de straat uit en de man kwam in zijn auto achter ze aan. "STOP DIE KINDEREN, ZE HEBBEN MIJN GELD GEJAT!" schreeuwde de man, maar niemand hield de kinderen echt tegen. De jongen rende het politie bureau in en hij trok Angel mee. "Hier zijn we veilig..." heigde hij en Angel knikte verlegen. Een vrouw kwam naar ze toe. "Sasuke-chan, zal ik je vader halen?" zei ze en de jongen die Sasuke zou heette knikte. "Mijn pappa is politie" zei hij trots toen de vrouw weg was.
"Sasuke-Kun? Wat doe jij hier?" Sasuke wees op Angel die angstig. De man pakte haar hand en ze gingen naar een kamer. De man wou de deur dicht doen maar Angel hield hem tegen. "Mag hij ook mee..?" vroeg ze hoopvol. Ze wou niet alleen met een vreemde man in een kamer zijn. De man knikte en riep zijn zoon. "Zo.. wie ben je, en waar woon je.... ken je je telefoon nummer soms uit je hoofd?" Angel antwoordde alle vragen en de man belde Angels ouders. Toen die kwamen, moest Angel alles vertellen. Heel de tijd had ze Sasuke`s hand vast gehouden. "Dus die man heeft je ook geslagen?" vroeg de vader van Sasuke en Angel knikte en wees naar de grote blauwe plek op haar gezicht. "Ziet er inderdaad uit als of ze is geslagen."
Angel en haar ouders mochten weg. Sasuke kon niet mee, want zijn moeder zou hem op komen halen. "Kun je niet mee?" vroeg Angel en Sasuke schudde zijn hoofd. "Oh, oké, bedankt" zei Angel en ze liet zijn hand los. Sasuke boog zich naar Angel toe en hij gaf haar een kusje. "Doei" zei hij en Angel en haar moeder gingen weg.

De man werd opgespoord en hij kreeg een gevangenis straf.


Laatst aangepast door Indigo op za jul 26, 2008 9:10 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Nieuw Deel <5)
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dream In Dust [Bubbol en Indigo]   Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Emptyzo jul 27, 2008 7:03 pm


-×- .CLOSED. -×-


Ik denk niet dat je een Ifanfiction kan schrijven terwijl 1 van de 2 hoofdpersonen niet betstaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Gesponsorde inhoud





Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dream In Dust [Bubbol en Indigo]   Dream In Dust [Bubbol en Indigo] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dream In Dust [Bubbol en Indigo]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Asakura Indigo.
» 1a. Asakura Indigo & Bubblerune

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Another Side :: Overig :: Volledige RPG-
Ga naar: