Another Side
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom op AnotherSide Highschool voor Anime!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het corvee hebben

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

Het corvee hebben Empty
BerichtOnderwerp: Het corvee hebben   Het corvee hebben Emptyzo jul 20, 2008 8:02 pm

Ik, de concierge kan de school niet in mijn eentje schoon houden, ik stel dus om de week corveeërs aan. Die corveeërs moeten na elke pauze de aula schoonmaken. Dit houdt in dat ze de vloer van de aula moeten dweilen, de tafels af moeten doen, de stoelen rond de tafels moeten aanschuiven en de gangen stofzuigen. Als ze hun corveediensten ontlopen, krijgen ze een aantekening. Trouwens, vrijdags moeten de stoelen op de tafels gezet worden.

Corveeërs van deze week:
Bubblerune Tanjiru en Ai Kazahana
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
Gast
Gast




Het corvee hebben Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het corvee hebben   Het corvee hebben Emptyzo jul 20, 2008 8:06 pm

Uitgeput, bijna vergeten dat ze corvee had, rende Bubblerune naar Crum Hood. 'Waarom ik?' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

Het corvee hebben Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het corvee hebben   Het corvee hebben Emptyzo jul 20, 2008 8:42 pm

Crum gaf Bubblerune een aai over haar hoofd. 'Omdat jij popcorn morste. Waar blijft Ai nou?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
Gast
Gast




Het corvee hebben Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het corvee hebben   Het corvee hebben Emptyzo jul 20, 2008 9:15 pm

'Die heeft geen zin' lachte Bubblerune. Ze wist geen eens waar ze was, Bubblerune dacht dat ze het vergeten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

Het corvee hebben Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het corvee hebben   Het corvee hebben Emptyzo jul 20, 2008 9:43 pm

'Als ze niet snel komt opdagen, krijgt ze een dubbele week corvee,' lachte Crum. 'Hé, weet je wat, haal maar een ijsje uit de koelkast van de leraren,' ze knipoogde bij het zeggen van die zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
Gast
Gast




Het corvee hebben Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het corvee hebben   Het corvee hebben Emptyzo jul 20, 2008 9:46 pm

Bubblerune zuchtte. 'Nee bedankt, ik wil graag zo snel mogelijk van mijn corvee af zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het corvee hebben Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het corvee hebben   Het corvee hebben Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het corvee hebben
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Another Side :: De rest van de School :: Pauze!-
Ga naar: