Another Side
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom op AnotherSide Highschool voor Anime!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het Schoolplein

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptyzo jul 20, 2008 7:57 pm

Praat in de pauze op het schoolplein!
Terug naar boven Ga naar beneden
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptyma jul 21, 2008 12:03 am

Indigo zuchte. Ze was Bubbol kwijt... ze ging maar even binnen zoeken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 5:54 pm

Bubbol en Indigo liepen het schoolplein op. "Kijk, daar heb je Sasuke!" riep Bubbol en ze rende al op hem af, terwijl ze Indigo mee sleurde. Naast hem stonden zijn vrienden.
"..." Indigo trok zich terug, "niet die kant op!" zei ze.

-800ste FORUM BERICHT! 8D-
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Gast
Gast




Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 5:56 pm

'Wel deze kant op!' riep Bubblerune. Indigo trok aan Bubblerune's sjaal. Bubblerune trok ook aanhaar sjaal, met als gevolgd dat Indigo tegen een prullenbak aanbotste die omviel, en Bubblerune in de modeer viel, recht voor Sasuke en zijn vrienden(Waaronder Daisuke)
Terug naar boven Ga naar beneden
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 5:58 pm

Indigo sprong overeind. "BUBBOL!" riep ze en ze sprinte naar haar toe. "Sorry sorry sorry sorry sorry!!" riep ze en ze deed Bubblerune af met haar sjaal. "Die kan toch wel weg" glimlachte ze en ze trok Bubbol overeind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Gast
Gast




Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:00 pm

Bubblerune werd rood. Ze zat onder de modder en moest nog best veel lessen volgen. Daarbij hadden Sasuke en zijn vrienden het gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:01 pm

Sasuke liep naar de meiden toe en wende zich gelijk tot Bubblerune. "Hier" zei hij en hij hield een zakdoek voor zich. "Misschien kun je het gebruiken??"
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Gast
Gast




Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:03 pm

'Een zakdoek voor deze vlekken?! Ik moet het wassen!' riep ze. Ze stond op en wilde naar het appartement rennen. Het moét gewassen zijn! Het leek net of ze in de diarree was gevallen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:05 pm

Indigo hield haar tegen. Over 10 minuten zou de bell gaan. "Heb je je gymkleding niet bij?? Je weet dat je niet naar huis / 't appartement mag in de pauze.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Gast
Gast




Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:08 pm

'Nee, ik heb al gegymd vadnaag! Dat is toch vies?' mompelde Bubblerune. 'En jij hebt trouwens ook een cola vlek op je rug van de prullenbak. Wat ga jij doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:13 pm

Indigo probeerde zich zo om te draaien dat ze haar rug kon zien, maar dat lukte niet. Ze voelde en het was idd nat. "Ieell.." zei Indigo die een blaadje van haar rug afhaalde. Daisuke had over zijn uniform een vest aan, en dat bood hij aan maar Indigo deed alsof ze hem niet hoorde. "Uhm, ik ga mijn jas halen," zei ze en ze wou naar binnen lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Gast
Gast




Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:16 pm

Bubblerune besloot haar uniform Blazer uit te doen. Alleen haar rok zat nog onder de modder. 'Ik heb nog wel een lange joggingbroek voor je' mompelde Sasuke. 'Ik heb toch gym overgeslagen' Bubblerune draaide zich om 'Ah! Be' ze zag dat Sasuke zijn joggingsbroek aanbood. 'dankt?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:22 pm

Indigo had haar jas aangetrokken. Ze had het bloed heet en ging weer naar buiten, waar ze het als nog heet had. "Waar is Bubbol?" vroeg ze aan Sasuke toen ze haar niet zag. "Even verkleden" zei Sasuke. Indigo knikte begrijpend "Okée"
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Gast
Gast




Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:24 pm

Bubblerune kwam in een grijze joggingsbroek aangerend. Hij was te groot, maar tenminste zonder modder. Ze knikte naar Sasuke. 'Bedankt' mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:27 pm

Hoe schattigg ^____^ dacht Indigo.
Sasuke knikte. "Alsjeblieft" Indigo zag dat hij naar iets stamelde. at wou hij? Zijn arm om Bubbol heen slaan ofzo??
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Gast
Gast




Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:28 pm

Plots stond Bubblerune achter Indigo. 'Waar keek je naar' fluisterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:29 pm

Indigo keek om. "huh?" vroeg ze zich af. "Is het nou al wat, tussen julliee??"
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Gast
Gast




Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:30 pm

Bubblerune schudde haar hoofd. 'Je bent toch niet vergeten dat Sasuke Crum leuk vond/vindt he?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:33 pm

"Nou, eigenlijk wel... zag je hem net niet kijken" zei Indigo. "Ik weet gewoon zeker dat hij zijn arm om je heen wou slaan, maar haar durfde niet, ik weet het helemaal 100% zeker!!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Gast
Gast




Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:34 pm

'Hmmpf, zullen we dan wat afspreken? Jij gaat verkleed als mij. Je doet een bruine pruik op en ik een blonde. Je gedraagt je net als ik en kijk wat Sasuke doet. Dan kijk ik wat Diasuke doet. Oké?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:36 pm

"Je hoeft niet te kijken wat die sukkel doet, trouwens, ik ben te klein om als jou te gaan, en mijn haar is te kort.. Zal ik een date met Sasuke voor je regelen??" vroeg Indigo menend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Gast
Gast




Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:37 pm

Bubblerune begon te lachen. 'WHAHAHAHAHA GRAPPIG HOOR!' lachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:40 pm

Sasuke en Daisuke keken om. "Wat is er nou weer??" vroeg Sasuke die een vage grijns op z'n gezicht had gekregen van het gelach van Bubblerune.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Gast
Gast




Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:44 pm

'Hè?' vroeg Bubblerune verward. Indigo begon ook te lachen. 'Zie je wel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Emptywo jul 23, 2008 6:49 pm

Bubble lachte nu ook en Indigo knikte. "Wedden dat jullie binnen een week wat hebben??" Bubblerune werd rood want ze dacht dat Sasuke het nog hoorde. Maar hij hoorde het niet, Daisuke wel..
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Gesponsorde inhoud





Het Schoolplein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schoolplein   Het Schoolplein Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Schoolplein
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Another Side :: De rest van de School :: Pauze!-
Ga naar: