Another Side
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom op AnotherSide Highschool voor Anime!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De concierge

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

De concierge Empty
BerichtOnderwerp: De concierge   De concierge Emptyzo jul 20, 2008 7:33 pm

Ik ben conciërge Crum Hood. De meeste mensen spreken haar aan met: de concierge (hoe kan het ook anders?). Hoewel ze er niets op tegen heb als men haar met de voornaam aanspreekt.

Misschien vraag je, je af wat deze conciërge nu eigenlijk doet. Ik zal het hier even voor je opsommen
-Nablijfhok:
Als een leerling na moet blijven en de leraar er op dat moment niet bij kan zijn, neemt Crum het over. Die leerling moet dan meestal helpen met het schoonmaken. Het nablijven is echter niet zo erg, want de school heeft een gemakkelijke concierge
-Gevonden voorwerpen:
Als je een voorwerp, zoals een jas verloren hebt kun je naar de onderbetaalde conciërge toe gaan. Ze zal dan een oogje in het zeil houden als hij niet bij de gevonden voorwerpen ligt, en anders krijg je het voorwerp gewoon terug.
-Corvee
Dit is een grote school en er is maar een conciërge. De conciërge heeft dan ook hulp nodig na de pauzes. Ze wijs wekelijks 2 leerlingen aan die mij dan moeten helpen, na elke pauze dat ze aanwezig zijn.
-Schoolzuster
Een goed voorbeeld van bezuinigingen. De conciërge moet ook zustertje spelen, waar gaat het heen? Gelukkig heeft ze een EHBO diploma en kent ze de veiligheidsvoorschriften.
-Bijles
Alsof dit alles nog niet genoeg is moet de conciërge haar vrije tijd opofferen om de minderjarigen les te geven in vakken die ze moeilijk vinden. Ze heeft er een hekel aan, ze doet het voor de kinderen
-Opbiechten
Sommige mensen hebben nu eenmaal een Oprah Winfrey nodig. Jammer genoeg kost het naar haar toe gaan zoveel geld. Daarom heeft deze school haar eigen Oprah Winfrey, de conciërge!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
 
De concierge
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Another Side :: De rest van de School :: Concierge Crum!-
Ga naar: