Another Side
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom op AnotherSide Highschool voor Anime!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De geluksadelaar

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

De geluksadelaar Empty
BerichtOnderwerp: De geluksadelaar   De geluksadelaar Emptyma jul 21, 2008 12:51 pm

Voordat Crum Hood conciërge werd bij AnotherSide, zwierf ze rond in de koude streken van Noorwegen. Na een lange tocht zonder eten of drinken viel ze uitgeput neer bij een inhamming. Het zag ernaar uit dat ze haar volgende verjaardag niet zou halen. Ze lag met gesloten ogen te wachten tot de kou haar hart binnendrong en het dwong te stoppen met kloppen. Het lot had echter een ander plan voor Crum Hood. Een grote rode adelaar daalde naast Crum neer en pakte haar op bij de schouders. Met Crum vloog de adelaar naar het dichtstbijzijnde dorp waar Crum weer op krachten kwam.

De bewoners van het dorp wisten niet wat ze voor zich zagen. Een rode uit de kluiten gewassen adelaar die als taxi diende? Toen Crum na een dagenlang gevecht met de dood weer op haar voeten kon staan, deed de adelaar zijn snavel open. Crum verwachtte een geluid te horen die kraaien voortbrengen na het eten van de frietjes die je uit de auto gooit als je vanuit de McDrive van de McDonalds gekomen bent, maar dit leek daar helemaal niet op. De adelaar was aan het praten! 'Aai me op mijn hoofd en ik geef een direct antwoord, aai me op mijn buik en ik maak je toekomst voorspoediger.'

Crum kwam erachter dat als ze met een vraag zat of een beetje hoop nodig had, ze het aan de adelaar kon vragen. Bij het aaien an de adelaars hoofd vroeg ze: 'Adelaar, stootte ik vroeger als klein meisje mijn kin tegen een glasplaat?' De adelaar schudde zijn hoofd. Crums mond viel open. 'Hij heeft gelijk!' Sindsdien heeft de adelaar Crums zijde nooit verlaten.

Toen ze gevraagd werd conciërge te worden van deze school, kon ze geen nee zeggen. Ze kon de adelaar echter niet achterlaten, hij had tenslotte haar leven gered. Ze besloot de adelaar mee te nemen, zonder het tegen het schoolhoofd te vertellen. Sindsdien staat er achter de conciërge haar hok een grote mooie tuin, waar de adelaar leeft en bij betaling van 250 munny's zal de adelaar je een dienst bewijzen.

Voorbeeld:
Citaat :

Persoon gaf 250 munny's aan Crum waardoor zij een kast verschoof. Achter die kast zat een deur en na het open doen stonde ze in de tuin. De adelaar daalde neer op de grond, waardoor Persoon er bij kon. Hij aaide de adelaar zijn buik terwijl hij vroeg: 'Moet ik een relatie aangaan met Persoon2?'
De adelaar keek Persoon in de ogen en zei wijs: 'Als je een steen in het water gooit, zal hij zinken naar de bodem. Doe je dat niet, blijft hij droog.' Hij verdween na het zeggen van deze spreuk. 'Nu moeten we weer gaan,' zei Crum terwijl ze weer naar de deur liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
 
De geluksadelaar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Another Side :: De rest van de School :: Concierge Crum!-
Ga naar: