Another Side
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom op AnotherSide Highschool voor Anime!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Uit je woede >3

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Uit je woede >3 Empty
BerichtOnderwerp: Uit je woede >3   Uit je woede >3 Emptyma jul 21, 2008 11:38 am

Uit je woede is een maf spel x'D
Je moet iets verzinnen wat je heel boos maakt, en de volgende poster moet een oplossing verzinnen. x'D

Okée, mijn woede:

Duitse toeristen proberen mijn tas te beroven in de stad, terwijl ik bijna over een mossel uitgleid.

[Het is niet echt gebeurt hoor 'xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Flow-x
Dummy
Dummy
Flow-x


Aantal berichten : 13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aan het einde van de regenboog, bij de kabourtertjes en de goudpot!=D
Registration date : 20-07-08

Uit je woede >3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit je woede >3   Uit je woede >3 Emptyma jul 21, 2008 10:04 pm

Je draait je om, waardoor je tas zwaait. Zo -- zjooooooeffff!!! -- en -- bang!! -- vallen die 2 Nazi's dood op de grond. Jah, het moeten nazi's zijn. Want normale duitsers zouden je niet beroven! =D
Over die mossel, die vertrap je gewoon! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Uit je woede >3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit je woede >3   Uit je woede >3 Emptyma jul 21, 2008 10:11 pm

Cooll =D
Floww: nu moet jij iets intikken waarover je boos bent =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Flowiie
Gast




Uit je woede >3 Empty
BerichtOnderwerp: Spiderman issues. o0   Uit je woede >3 Emptyma jul 21, 2008 10:14 pm

Fine, then.

Je slaapt lekker rustig in je warme bedje op een koude, bewolkte nacht in het midden van de winter. Dan ineens wordt je wakker door het druppen van de kraan, in de badkamer. Je staat op om 'm dicht te draaien. Als je het licht in de badkamer aandoet, zie je dat Spiderman z'n handen staat te wassen bij jouw thuis en hij vraagt of 'ie een warme douche mag nemen.
Maar jij denkt: "WTF! HET IS 3 UUR 'S NACHTS!"
Hoe stuur je Spiderman weg? =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

Uit je woede >3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit je woede >3   Uit je woede >3 Emptydi jul 22, 2008 12:39 pm

Waarom zou je Spider-man weg willen jagen?! Geef me 1 reden?! Tobey Maguire wil je toch nooit wegjagen?!

Je stoot je teen tegen een kast en valt achteruit. Je gilt het uit van de pijn. 'Mijn teen, mijn teen! Auw, hij moet geamputeerd worden!' Wanneer blijkt dat je in een lege kamer bent en er dus nooit een kast gestaan heeft, blijkt dat een sluwe eekhoorn je zojuist gebeten heeft. Wat doe je?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
Gast
Gast




Uit je woede >3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit je woede >3   Uit je woede >3 Emptydi jul 22, 2008 4:05 pm

Ik vang de eekhoorn en gooi hem uit het raam?! xDD

Je glijdt uit in een drukke winkelstraat, zo in een modderplas, terwijl je onderweg naar een date bent, waar je je crush zou ontmoeten. Als je het af zou zeggen, zou hij je zwart gaanmaken bij je vrienden. Iedereen in de drukke winkelstraat heeft het gezien. Wat doe je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Uit je woede >3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit je woede >3   Uit je woede >3 Emptydi jul 22, 2008 5:31 pm

Snel een winkel inrennen en nieuwe kleding kopen! =D

- Je wil iets kopen, maar het is veelte duur. Je besluit te gaan sparen en als je eindelijk genoeg geld hebt... is het uit de verkoop. Toch wil je het graag hebben....
-Inet is geen optie >:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

Uit je woede >3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit je woede >3   Uit je woede >3 Emptydi jul 22, 2008 5:37 pm

Je slaat de verkoper/verkoopster tot ze een nieuwe besteld!

Het is kerstavond, de Kerstman zit vast in de schoorsteen. Wat doe je?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Uit je woede >3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit je woede >3   Uit je woede >3 Emptydi jul 22, 2008 5:43 pm

-Crum, kan niet, het item is uit de handel genomen en mag niet meer worden verkocht.

Je springt op hem en wacht tot ie naar beneden valt.

--Je moet lijnen van de doker, maar je hebt teveel honger, wat doe je? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Gast
Gast




Uit je woede >3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit je woede >3   Uit je woede >3 Emptydi jul 22, 2008 5:58 pm

Ik pak een appel en snijdt hem in zes stukjes. Éen voor het ontbijt, één voor de lunch en één voor het avondeten. Drie voor tussendoortjes. Heel langzaam eten, want dan raak je sneller verzadigd(?)

Je ziet je vriendje in je neus peuteren, hij wil je haar gaan strelen maar er zit nog snot aan. Wat doe je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

Uit je woede >3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit je woede >3   Uit je woede >3 Emptywo jul 23, 2008 1:28 pm

Waarom peutert mijn vriendje in MIJN neus? In ieder geval, ik zou hem commanderen zijn handen te wassen en die gewoonte snel af te leren Smile.

Datzelfde vriendje, waar jij van over je oren bent, vindt dat reden genoeg je te dumpen. Terwijl jij niet zonder hem zou kunnen leven. Wat doe je?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Uit je woede >3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit je woede >3   Uit je woede >3 Emptywo jul 23, 2008 1:30 pm

Jezelf toch maar afvragen waarom jij zo fout bent voor hem. Als je er uit bent, kun je hem beter dumpen. =)

Je moet karaoke doen, maar de dag van het uitvoeren ben je je stem kwijt. Niemand wil voor je invallen, wat doe je??
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Flow-x
Dummy
Dummy
Flow-x


Aantal berichten : 13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aan het einde van de regenboog, bij de kabourtertjes en de goudpot!=D
Registration date : 20-07-08

Uit je woede >3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit je woede >3   Uit je woede >3 Emptyza jul 26, 2008 3:35 pm

Ik probeer het toch en als het niet lukt, dan zeg ik af.

Oké, dezelfde setting als hiervoor. Je ligt lekker te slapen, stapt ineens die creep The Joker (the mean guy van Batman) voor je neus. Hij houdt een bazooka tegen je slaap, en gebied je je douche aan hem te lenen zodat 'ie z'n (niet zo mooie) make-up eraf kan halen.
En wat nu? o0
Terug naar boven Ga naar beneden
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

Uit je woede >3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit je woede >3   Uit je woede >3 Emptyza jul 26, 2008 3:50 pm

Maar de joker is heel lief en geweldig! Natuurlijk mag hij mijn douche gebruiken, zo vaak als hij wilt (ik heb het wel over de Jim Carrey joker, niet die ander).

Je bent op weg naar school. Je loopt met je mp3 op de Dovelaan. Plots valt iedereen om je heen dood neer. Alle andere mensen, die opdat moment niet op de Dovelaan waren, geven jou de schuld. Iedereen wil je achter de tralies gooien of je aan een hoog gebouw in Rotterdam hangen aan een strop die daar al hing, wat doe je?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
Flow-x
Dummy
Dummy
Flow-x


Aantal berichten : 13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aan het einde van de regenboog, bij de kabourtertjes en de goudpot!=D
Registration date : 20-07-08

Uit je woede >3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit je woede >3   Uit je woede >3 Emptyzo jul 27, 2008 1:28 pm

Ik vlucht naar Cambodja, in die geheime woonplaats van Angelina Jolie (dom wijf is ze eigenlijk x3). Daar vonden ze haar niet, dus mij ook niet!! HAHAHA! Ahem. *kuch, kuch*

Je wint kaartjes voor een concert van je favoriete zanger/zangeres/band geval, in Amerika. Alleen ben je met je domme kop vergeten dat je vliegtuigen eng vindt, door de hoogte en omdat je bang bent dat er een of andere terrorist meevliegt.
En nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Uit je woede >3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit je woede >3   Uit je woede >3 Emptyzo jul 27, 2008 6:52 pm

Je neemt de boot! Natuurlijk een cruiseschip! =)

- De liefde van je leven nodigd je uit te komen eten. Je denkt 'Yes, nu gaat hij me vragen!' als je met hem aan een tafel zit, vertelt hij je dat hij een vriendin heeft en tips wil. Wat doe je om je woede te overmeesteren??
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Flow-x
Dummy
Dummy
Flow-x


Aantal berichten : 13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aan het einde van de regenboog, bij de kabourtertjes en de goudpot!=D
Registration date : 20-07-08

Uit je woede >3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit je woede >3   Uit je woede >3 Emptydi jul 29, 2008 9:59 pm

Simpel. Ik geef 'm z'n stomme tips. Maar niet in details. En als 'ie een vraag heeft, geef ik alleen vaag antwoord... ZAL 'M LEREN! NAH!

Owkeh... Je staat op het station op je TGV (hoge snelheidstrein, nemen alleen haltes in grote steden) van Parijs naar Cannes te wachten. Ineens komt er een kind aan, hij vraagt je of je hem kan helpen z'n vader te vinden en maakt een beschrijving. Je ziet de man staan (je bent groter). Je trekt het jongetje mee en geeft 'm terug. Zonder je koffer met je mee te nemen. Achter je hoor je de trein aankomen. Je rent terug en stapt in. Je zucht van opluchting als je nog net voor de deuren sluiten, de trein in kan springen. Maar je bent je koffer op het perron vergeten. Maar de trein stopt pas kilometers en kilometers van Parijs af, in Bordeaux.

WAT NU?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Uit je woede >3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit je woede >3   Uit je woede >3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Uit je woede >3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Another Side :: Generaal :: Off Topic-
Ga naar: