Another Side
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom op AnotherSide Highschool voor Anime!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Schoolzuster

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

Schoolzuster Empty
BerichtOnderwerp: Schoolzuster   Schoolzuster Emptyzo jul 20, 2008 10:27 pm

Iedereen kent het wel. Het gefriemel in je haren bij een luizenplaag, de pleister op de wond na een valpartij, allemaal van de schoolzuster. De school moest geld besparen en wees de conciërge als schoolzuster aan. Na een pijntje of een wond, kun je de overwerkte conciërge bezoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Schoolzuster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolzuster   Schoolzuster Emptyzo jul 20, 2008 11:09 pm

Indigo liep naar binnen.
Binnen lach Daisuke op een bed te slapen. Na het exidenk tijdens gym het 2e uur was hij bij de schooldocter, oftewel de concierge.
Indigo ging naast het bed van Dai zitten en ze keek hoe hij sliep. Opeens kwam Crum naar binnen en Indigo maakte dat ze weg kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

Schoolzuster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolzuster   Schoolzuster Emptyzo jul 20, 2008 11:21 pm

'Indigo, er is hier maar één deur. Ik zie je heus wel. Je moet voortaan ook beter op je tenen lopen, want onhoorbaar ben je zeker niet,' lachte de conciërge. Ze gebaarde naar een hoek in de kamer. Eenmaal aangekomen in de hoek vertelde Crum: 'Luister, zijn been is gekneusd, ik neem aan dat hij daarop gevallen is en hij heeft flink overgegeven. Wat is er gebeurd?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Schoolzuster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolzuster   Schoolzuster Emptyma jul 21, 2008 11:05 am

Indigo werd rood.
Shit
"Uh.. nou..." ze begon te stotteren, wat normaal nooit gebeurde. "Tijdens gym was ik boos op Sakura... ze gooide iets vaan Bubbol, en zei dat het voor mij bedoeld was.. dus ik schoot heel hard een voetbal in haar richting, maar Daisuke... liep langs.. en ik raakte hem dus in zijn maag." Indigo schaamde zich. "Maar Bubbol zei dat zij het zelf gedaan had, maar dat was niet zo... Straks haat hij me voor eeuwig!!" Paniekering friemelde Indigo aan het rokje van haar uniform.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Crumblis?
Concierge <3
Concierge
Crumblis?


Aantal berichten : 187
Leeftijd : 30
Woonplaats : Inktwolk
Registration date : 20-07-08

Schoolzuster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolzuster   Schoolzuster Emptyma jul 21, 2008 12:10 pm

De conciërge gaf Indigo een geruststellend lachje. 'Indigo, heb je een oogje op Daisuke?' Een piepend geluid verstoorde het gesprek. 'Oh, mijn mobiel. Ach, die persoon kan wel terugbellen. In ieder geval, Daisuke moet minstens 3 dagen thuis blijven om beter te worden. Zijn ouders komen hem zo ophalen. Dat geeft je alle tijd na te denken wat te zeggen, maar ik denk niet dat Daisuke het je kwalijk neemt.' Ze wierp een blik naar de klok en zei: 'Je moet gaan, ik verwacht dat zijn ouders ieder moment naar binnen komen stormen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blz41.nl.tt
Indigo
Admin
Admin
Indigo


Aantal berichten : 339
Leeftijd : 29
Woonplaats : Twilight Town
Registration date : 19-07-08

Schoolzuster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolzuster   Schoolzuster Emptyma jul 21, 2008 12:16 pm

Indigo werd rood. Zomd, die concierge was slimmer dan ze dacht. Ze knikte en Emiko en Kosuke [ouders van Daisuke, red.] stonden al in de deur opening. "Hallo Indigo" zei Kosuke terwijl Emiko gelijk naar Daisuke rende. "Hi.." zei Indigo en ze liep naar de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://AnotherSide.OMGforum.net
Gesponsorde inhoud





Schoolzuster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolzuster   Schoolzuster Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schoolzuster
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Another Side :: De rest van de School :: Concierge Crum!-
Ga naar: